.

Club Vers: van concept naar visuele identiteit

Door The MindOffice  20 januari, 2016 Vanaf april 2016 is Club Vers (geopend van 7:30 tot 20:00)

Vanaf april 2016 is Club Vers (geopend van 7:30 tot 20:00) dé plek om in een huiselijke omgeving te genieten van gezonde, hippe en bovenal lekkere gerechten! Hier kunnen gasten genieten zonder schuldgevoel, want hun motto is verser, gezonder én lekkerder!

Bij het opzetten van een nieuw bedrijf met daarbij de ambitie om door te groeien naar een keten van winkels waarin gezond, biologisch en bovenval 'verantwoord lekker' centraal staan, waar ga je dan beginnen? Een pakkende naam en een visuele identiteit zijn hierbij van groot belang. Met een uitstekend ondernemingsplan als leidraad hebben wij hier onze creativiteit en grafische skills op los gelaten en Club Vers was geboren.

Het logo is simpel, effectief en vooral herkenbaar. Het duurzame karakter van het logo pas perfect bij de filosofie van Club Vers; Simpel in 1 kleur uit te voeren waar ook het milieu weer bij gebaat is. 

Het mooie karakteristieke pand gelegen in Den Haag (Stationsweg 136) hebben wij voorlopig voorzien van een mooie bestickering volledig ontworpen in de huisstijl. Deze zogenaamde 'One-way-vision'-folie zorgt er voor dat mensen niet naar binnen kunnen kijken tijdens de verbouwing maar wel naar buiten. 

De opening staat gepland in april 2016 en tot die tijd hebben wij een tijdelijke website gemaakt met daarop diverse vacatures. Opzoek naar een leuke baan? Kijk dan even op www.clubvers.nl

Ondertussen werken wij ook naar de opening toe en zullen er straks allerlei mooie ontwerpen voorbij komen... van de menukaart tot aan de servetjes.

Bekijk hieronder alvast de eerste 'verse' uitingen van Club Vers.

Een like op Facebook wordt ook gewaardeerd!

Logo









Ontvang onze nieuwste content als eerste.

E-mailadres*