Club Vers.

Naam, logo en visuele identiteit en website voor

Club Vers

Een nieuw bedrijf met hoge ambities: doorgroeien naar een winkelketen waarin gezond, biologisch en bovenal 'verantwoord lekker' eten centraal staat. Maar waar begin je dan? Een pakkende naam en een visuele identiteit zijn een goed starpunt en bovendien van groot belang. Met een uitstekend ondernemingsplan als leidraad hebben wij hier onze creativiteit en grafische skills op los gelaten en zo werd Club Vers geboren.

Sinds april 2016 is Club Vers in Den Haag (geopend van 7.30 tot 20.00 uur) dé plek om in een huiselijke omgeving te genieten van gezonde, hippe en bovenal lekkere gerechten! Hier kunnen gasten genieten zonder schuldgevoel, want het motto is: verser, gezonder én lekkerder!

Het logo is simpel, effectief en vooral herkenbaar. Doordat het in één kleur is uit te voeren, heeft het een duurzaam karakter en dat past perfect bij de filosofie van Club Vers!

Het logo als eyecatcher in het straatbeeld


Club Vers is een eyecatcher op zich. In de loop naar station Holland Spoor is geen ander eetcafé gevestigd dat zo groot is en het ruime terras benadrukt dit. De eigenaar van Club Vers heeft het pand volledig laten verbouwen en inrichten naar haar smaak en stijl. De grote ramen vallen op en zijn perfect om de visuele identiteit van buiten naar binnen te leiden. We hebben daarom gekozen voor grote raamstickers en een klassiek gevelbord. Simpel en toch opvallend, net als Club Vers. 

"Club Vers staat voor vers, gezond maar bovenal lekker eten. Dat het toevallig vaak vegetarisch of vegan is, is een mooie bijzaak."


Sparen maar!


Koffiespaarkaarten met een eigen ontworpen stempel, een perfecte manier om klanten aan je zaak te binden! Club Vers staat bekend om de heerlijke Bocca koffie, dus reken maar dat die spaarkaarten vaak gestempeld worden!

Cadeaubon in (huis)stijl


Omdat Club Vers direct een keigoed concept wist neer te zetten, liep het eetcafé al snel ontzettend goed. Het menu werd uitgebreid en dus moesten er nieuwe menukaarten kopen. Bovendien vonden steeds meer klanten het waard om de Club Vers-beleving cadeau te geven. Aan onze designers de taak de zwartwitte huisstijl te combineren met een feestelijke touch. Het resultaat is deze mooie cadeaubon. 



Bekijk het project
Deel het met de wereld:

Wil jij met behulp van The MindOffice ook jouw bedrijf op de kaart zetten?



Michel van Velzen helpt je graag verder!
Michel van Velzen
0622669033
Volgende Case
FOBID Netherlands Library Forum