.

Mark den Breejen - Rabobank

Door The MindOffice  19 april, 2013 In de stoel zit dit keer de Rotterdammer Mark den Breejen (26). “Na mijn studie Small Business & Retail Management aan de Hoge School Rotterdam ging ik aan de slag als Verkoop & Service Adviseur bij Rabobank Schiedam-Vlaardingen. In oktober 2012 maakte ik de switch naar de Marketing & Communicatieafdeling en nu werk ik als Junior Marketeer. Ik vind het leuk om de mening van onze klant te gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Ik heb voor de Rabobank gekozen omdat het een mooie organisatie is die zich door haar coöperatieve karakter onderscheidt richting haar klanten en werknemers. Daarnaast is het een werkgever die zorgt dat werknemers zich kunnen ontwikkelen. Ik vind het belangrijk en zie het als een uitdaging om nog veel nieuwe dingen te leren.”

Wie ben je en wat doe je? 
In de stoel zit dit keer de Rotterdammer Mark den Breejen (26). “Na mijn studie Small Business & Retail Management aan de Hoge School Rotterdam ging ik aan de slag als Verkoop & Service Adviseur bij Rabobank Schiedam-Vlaardingen. In oktober 2012 maakte ik de switch naar de Marketing & Communicatieafdeling en nu werk ik als Junior Marketeer. Ik vind het leuk om de mening van onze klant te gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Ik heb voor de Rabobank gekozen omdat het een mooie organisatie is die zich door haar coöperatieve karakter onderscheidt richting haar klanten en werknemers. Daarnaast is het een werkgever die zorgt dat werknemers zich kunnen ontwikkelen. Ik vind het belangrijk en zie het als een uitdaging om nog veel nieuwe dingen te leren.”

Hoe ben je bij The MindOffice terecht gekomen?
Rabobank Schiedam-Vlaardingen is sinds 2010 klant bij The MindOffice. We zijn bij The MindOffice terecht gekomen door een netwerkgelegenheid waar een collega Michel van Velzen tegen het lijf liep.


Wat hebben ze voor jullie gedaan?

“Ze hebben recent voor ons de ‘Werkgebied in Beeld’ applicatie gemaakt. Bij ons bestond al een tijdje de behoefte om belangrijke plekken in ons werkgebied overzichtelijk in kaart te brengen zodat ze eenvoudig zijn te raadplegen. Het gaat dan om bijvoorbeeld onze pinautomaten of vestigingen maar je kunt hierbij ook denken aan notarissen of bedrijventerreinen in ons werkgebied. Doordat collega’s inzichtelijk hebben waar deze punten zich bevinden, kunnen ze ook de klant beter informeren.

Voor de ontwikkeling van de app hebben wij de kaders aangegeven. The MindOffice heeft met ons meegedacht, onze wensen gevisualiseerd en de app ontwikkeld. Nu kunnen onze medewerkers 24/7 op hun PC, laptop, tablet en mobiel overzichtelijk zien wat we waar doen in ons werkgebied. We kunnen de gegevens zelf updaten, dus we beschikken altijd over up-to-date informatie. Erg handig!

Wat is de kracht van The MindOffice?
De mensen van The MindOffice staan dicht bij de klant. Ze zijn altijd goed bereikbaar, heel creatief en denken met de klant mee.

What is on your mind?
Als het goed is, is het prachtig. Als het slecht is, is het een ervaring.

De vraag van redacteur/communicatieadviseur Juliette Rieff-den Boer (www.text-direct.com) die de vorige keer in de stoel zat, luidt:
Waarvan gaat jouw creatieve hart sneller kloppen?
Van het samenwerken met enthousiaste mensen met passie voor hun vak.

Jouw vraag voor de volgende persoon in de stoel is…
Wat zijn jouw ambities?

Ontvang onze nieuwste content als eerste.

E-mailadres*