Bundelz.

Landelijke campagne voor

Bundelz

Bundelz (onderdeel van Nationale-Nederlanden) is een prepaid autoverzekering en super simpel. Je koopt een bundel van 1.000 km. Is je bundel op? Dan koop je gewoon een nieuwe. Voor Bundelz hebben wij de website ontworpen en gebouwd, infographics gemaakt en animatie video's geproduceerd.

Een set van frisse kleuren


Het logo en de huisstijl van Bundelz bevatten voornamelijk vrolijke kleuren en 'verkeersbord blauw'. Het kleurenpalet is consistent doorgetrokken en geeft de website een positieve uitstraling. Dit in combinatie met het duidelijke lettertype vergroot de kans dat bezoekers de moeite nemen om de teksten daadwerkelijk te lezen.

Website


Op de homepage treft de bezoeker direct een animatievideo waarin het concept wordt uitgelegd. Daarna wordt de belangrijkste informatie via een infographic nog eens extra duidelijk gemaakt en kan de ‘af&toe rijder’ direct uitrekenen hoeveel hij kan besparen. Op de volgende pagina zijn interaction designs verwerkt om de bezoeker naar het aanmeldformulier voor de pilot te sturen. 

Video


Voor de animatie video's hebben onze design- en videoproductie-afdeling nauw samengewerkt. Alle stappen van het proces zijn in kaart gebracht en vervolgens gevisualiseerd en tot leven gebracht. De video's passen perfect binnen het design van de website en brengen de boodschap duidelijk over!



Bekijk het project
Deel het met de wereld:

Wil jij met behulp van The MindOffice ook jouw bedrijf op de kaart zetten?



Dimar van Overdijk helpt je graag verder!
Dimar van Overdijk
010 435 70 10