Niet goed leesbaar? Klik hier >
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/header_reminder_new.jpg
Allereerst willen wij kort ingaan op de situatie waar we ons momenteel in bevinden door het coronavirus. Graag stellen we jullie op de hoogte van hoe The Mindoffice de komende periode werkt. Waar nodig bieden we uiteraard onze hulp aan en ons team blijft daarom ook tijdens deze onzekere periode beschikbaar en bereikbaar. Dat betekent dat we niet elke dag allemaal op kantoor zijn, maar dat we wel klaarstaan om anderen te helpen. Alle afspraken en presentaties die zijn gepland, zullen zoveel mogelijk online of telefonisch plaatsvinden.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/tmo_10_reminder.jpg
The MindOffice mag tien kaarsjes uitblazen dit jaar. Inmiddels zijn we gevestigd in het Cincinnati gebouw aan de Schiedamsedijk, maar de weg ernaartoe was niet zonder slag of stoot. Wat wel als een paal boven water staat, is het vertrouwen in de creatieve sector, de kennis en kunde van het team en de ondernemerskracht. Ook de samenwerking met lokale partners en het draagvlak voor jonge ondernemers en business netwerken in de stad Vlaardingen, sterkt onze visie voor de markt. In tien jaar tijd hebben wij onze full-service benadering gevormd, met een sterke focus op creatie en realisatie. Binnenkort verandert er ook iets intern bij The MindOffice, wij worden namelijk een B.V. Meer informatie daarover volgt, echter voor onze klanten zal er niet iets zichtbaars veranderen en blijven wij opereren als The MindOffice.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/albert_heijn.jpg
Albert Heijn: Beeldtaal & infographics
Voor de supermarktketen Albert Heijn hebben we wederom een mooi project gerealiseerd. Wij kregen de opdracht om het jaar 2019 te visualiseren in een jaaroverzicht. Dat hebben we gedaan met een overzichtelijke infographic en een animatiefilm. Zo lees je terug dat er ruim 100 winkels zijn vernieuwd met de focus op lekker en gezond eten. Wij hebben gewerkt met de bestaande huisstijlrichtlijnen voor eenduidigheid van de merkidentiteit van Albert Heijn. Als klap op de vuurpijl kregen wij ook de opdracht om alle infographics binnen het duurzaamheidsverslag te ontwerpen. Maarliefst 7 infographics zijn er verwerkt binnen dit document en er is zelfs een mooie vermelding in het Colofon... Trots zijn we zeker!
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/brouwmaten_headers_2x.png
Visuele identiteit ‘Vaatje’ voor Brouwmaten
De Brouwmaten is een Vlaardingse jonge brouwer met een hart voor speciaal bier. Vader en zoon wilden graag een Tripel op de markt brengen. The MindOffice kreeg de vrije hand voor de conceptvorming, design en het opleveren van een complete merkidentiteit en merkbeleving. Terwijl de bierbrouwers enkel aanklopten voor een etiket voor op de flesjes. Wij onderstrepen het belang van de volledige integratie van de merkidentiteit in alle deliverables. ‘Vaatje’ kreeg vorm en kreeg een eigen identiteit voor de marktintroductie. In deze case lees je wat wij ervan hebben gebrouwen.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/group_26_2x.png
Rebranding voor Direct Rendement
Direct Rendement is makelaar, beheerder en huurder ineen en fungeert als partner voor de directe verhuur van woningen. The MindOffice verzorgde de volledige rebranding van de huisstijl. Startend vanuit het logo en doorpakken met een ontwerp voor visitekaartjes, flyers en een brandmap met de guidelines en huisstijl van het merk. De flyers zijn inmiddels al verspreid en op de mat beland. Binnenkort wordt de website onder handen genomen door ons team.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/group_28_2x.png
Lancering LogiConnekt
Duivenvoorde Transport uit Zoeterwoude is TMO klant en lanceert LogiConneckt, een logistiek centrum waar goederen worden ontvangen voor verdere levering in de regio met elektrisch vervoer. Met als doel het verminderen van CO2-uitstoot en vervoersbewegingen. Een nieuw initiatief dat vraagt om een herkenbare visuele identiteit. Wij zijn gestart met de huisstijl en het logo, om vervolgens een nieuwe website te lanceren met een unieke grafische stijl en illustraties.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/mockup_2x.png
NextMind: project rondom Kiltunnel
De Kiltunnel verbindt de N217 vanuit ’s-Gravendeel met de N3 richting Dordrecht. Groot onderhoud aan de tunnel ligt in het verschiet en start eind 2020/begin 2021. De Kiltunnel bestaat al meer dan 40 jaar en het is tijd voor vernieuwing. Communicatie is hierin belangrijk. De website wordt een informatiepunt met het laatste nieuws rondom het onderhoud. TMO heeft de opdracht gekregen om de visuele identiteit te herzien en de website up-to-date te maken. Wij plaatsen ons eigen, gebruiksvriendelijke Content Management Systeem als basis voor de website.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/free_macbook_on_office_table_photo_mockup_psd_2x.png
Iris Béta in testfase
Iris Béta is de nieuwe versie van ons eigen ontwikkelde CSM syteem Iris. Momenteel testen we met een paar klanten deze versie waarbij gebruik is gemaakt van de nieuwe technologie en mogelijkheden. Met Iris Béta streven we naar een optimale gebruikerservaring voor onze klanten en makkelijker onderhoud voor de developers. De feedback van de testklanten wordt verwerkt voor de meest optimale versie. Iris en Iris Béta verschillen bijna niet van elkaar qua vorm en functie, echter de onderliggende techniek en afhandeling van de communicatie binnen het systeem is sneller en veiliger. Met als resultaat een futureproof systeem dat jaren vooruit kan.
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/e4c3f396-9735-4232-a25c-c5924c0b141b.jpg
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/db1c2a09-4d59-4328-abad-58e4ae0020d3.jpg
/files/nieuwsbrieven/2020-q1/ef6a1c47-4964-4470-b796-11cd4505604c.jpg
Laat ons je verrassen - The MindOffice way Wij leveren diensten waarmee jij daadwerkelijk resultaat boekt.
slogan.jpg
facebook twitter instagram linkedin
Onze nieuwsbrief niet meer ontvangen?
Relatie van The MindOffice