Niet goed leesbaar? Klik hier >
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/header_reminder_q2.jpg
In de coronaperiode hebben we ons nog meer dan anders daadkrachtig en creatief opgesteld. Naar onszelf en onze klanten. Gezamenlijk hebben we nieuwe kansen en perspectieven bedacht die niet alleen passend waren bij een onzekere tijd, maar ook direct uitvoerbaar en zichtbaar waren. Goede marketing en communicatie maken juist nu een verschil. Iets waar wij graag aan bijdragen met ons team van experts.

In de tussentijd hebben we twee nieuwe MindOfficers morgen verwelkomen: Jesse de Vries en Chanouk Wagner. Jesse vult het team aan als front-end developer en houdt zich bezig met technische aspecten en vraagstukken rondom websites. Chanouk heeft ruime kennis van UX en UI-design en richt zich op de usability en toegankelijkheid van onze online producten. Momenteel vinden er gesprekken plaats voor een nieuwe officemanager bij ons op kantoor, een belangrijke schakel in ons midden om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_ah.jpg
Albert Heijn: Duurzaamheidsverslag 2019
Voor supermarktketen Albert Heijn hebben we eerder een compleet nieuwe beeldtaal mogen ontwikkelen. Vanuit daar zijn meerdere deliverables opgeleverd. In april dit jaar publiceerde Albert Heijn het duurzaamheidsverslag van 2019. The MindOffice heeft de infographics en bijbehorende animatie met alle cijfers en feiten op het gebied van duurzaamheid gevisualiseerd en geanimeerd. Alles in de herkenbare merkidentiteit van Albert Heijn.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_reminder.jpg
Nieuwe website voor Leica Store Lisse
Fotospeciaalzaak Leica Store in Lisse ondervond technische problemen met de website en riep de hulp in van The MindOffice voor de ontwikkeling van een nieuwe website. De bestaande product database met hoogwaardige fotocamera’s en toebehoren werd meegenomen in het nieuwe design. Voor een optimale gebruikerservaring hebben we gebruik gemaakt van onze kennis en ervaring in user experience en user interface design.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/webinar_adhd.jpg
Webinar voor Stichting ADHD netwerk
Vanwege de coronacrisis wilde het ADHD Netwerk de geplande netwerkmeeting van juni graag verplaatsen naar een online bijeenkomst. Samen met The MindOffice is gekozen voor een webinar vorm. Totaal 250 deelnemers konden live meekijken met de twee lezingen van die avond. The MindOffice verzorgde de livestream en de terugkijk video voor ADHD Netwerk.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/klantkaart_optie_01.jpg
Klantkaart kiest voor volledige rebranding
Klantkaart is een Nederlandse organisatie die gespecialiseerd is in klantenbinding, loyaliteitsconcepten en spaarsystemen. We zijn een rebranding project gestart, waarbij we de website functioneel en strategisch hebben ingericht. Op korte termijn zullen we ook de online marketing verzorgen voor Klantkaart, waarmee we de detailhandel attenderen op de producten en samenwerkingsmogelijkheden. De nieuwe website zal binnenkort online verschijnen.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_sportiefcapelle.jpg
Visueel & interactief jaaroverzicht Sportief Capelle
Sportief Capelle heeft de resultaten en ontwikkelingen van 2019 samengevat in een jaaroverzicht. De projecten, programma's, samenwerkingen en cijfers werden half juni gepresenteerd via een infographic en animatie van 1 minuut. The MindOffice heeft alle deliverables mogen ontwerpen voor een goede en duidelijke weergave van het jaar.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_rootskopie.jpg
Nieuwe visuele identiteit voor Roots Growers
Roots is een moderne tomatenkwekerij die in 2020 is ontstaan na een fusie tussen twee familiebedrijven. Door het samengaan van de twee bedrijven was het tijd voor een nieuwe visuele identiteit. Van het logo en de website tot singing, The MindOffice mocht alle expertises inzetten en gebruik maken van de oneindige stroom creativiteit. Het resultaat is een moderne, herkenbare visuele identiteit. Passend bij de slogan: Roots, een gezonde basis voor groei.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_e-smart.jpg
Product launch E-Smart Connect van MTS Euro Products
MTS Euro Products lanceerde recent het innovatieve E-Smart Connect concept. Voor de website werd de hulp van The MindOffice ingeschakeld. De lancering en unieke kenmerken van het product stonden hierin centraal. Er is een overzichtelijke en compacte website gerealiseerd met een fris design om het hoogwaardige hygiëneproduct te presenteren aan het publiek.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/platform_nr61.jpg
Opmaak Platform magazine voor Wintershall
Wintershall is een internationaal offshore bedrijf dat elk kwartaal een eigen magazine uitbrengt voor de medewerkers, gericht op employer branding. Samen met bondgenoten Stijlmeesters, verzorgt The MindOffice de teksten en vormgeving van het magazine. In het magazine staan o.a. interviews met medewerkers en updates vanuit het bedrijf.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_kiltunnel.jpg
Visuele identiteit platform Kiltunnel
De Kiltunnel verbindt de N217 vanuit ’s-Gravendeel met de N3 richting Dordrecht. Groot onderhoud aan de tunnel ligt in het verschiet en start eind 2020/begin 2021. The MindOffice heeft de opdracht gekregen om de visuele identiteit te herzien en de website up-to-date te maken. De website is namelijk hét informatiepunt met het laatste nieuws rondom het onderhoud. Inmiddels zijn we live en trots op de bijdrage aan een bijzonder platform.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/impressie_123kd.jpg
Rebranding project 123 Kartonnen Dozen
Voor 123 Kartonnen Dozen werken we momenteel aan een rebranding project. Een uitdagend en complex project waarbij we de huidige website vernieuwen en diverse huisstijlmiddelen zullen opleveren. We laten online en offline samenkomen met consistentie in design en kleurgebruik. Het logo, de website, banners, we krijgen de mogelijkheid om de volledige rebranding te verzorgen.
/files/nieuwsbrieven/2020-q2/stadsstrand.jpg
Laat ons je verrassen - The MindOffice way Wij leveren diensten waarmee jij daadwerkelijk resultaat boekt.
slogan.jpg
facebook twitter instagram linkedin
Onze nieuwsbrief niet meer ontvangen?
Relatie van The MindOffice