Bundelz (onderdeel van Nationale-Nederlanden) is een prepaid autoverzekering en super simpel. Je koopt een bundel van 1.000 km. Is je bundel op? Dan koop je gewoon een nieuwe. Voor Bundelz hebben wij de website ontworpen en gebouwd, infographics gemaakt en animatie video's geproduceerd.
Het logo en de huisstijl van Bundelz bevatten voornamelijk vrolijke kleuren en 'verkeersbord blauw'. Het kleurenpalet is consistent doorgetrokken en geeft de website een positieve uitstraling. Dit in combinatie met het duidelijke lettertype vergroot de kans dat bezoekers de moeite nemen om de teksten daadwerkelijk te lezen.
Op de homepage treft de bezoeker direct een animatievideo waarin het concept wordt uitgelegd. Daarna wordt de belangrijkste informatie via een infographic nog eens extra duidelijk gemaakt en kan de ‘af&toe rijder’ direct uitrekenen hoeveel hij kan besparen. Op de volgende pagina zijn interaction designs verwerkt om de bezoeker naar het aanmeldformulier voor de pilot te sturen.
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.