“Een veiliger, schoner en efficiënter wagenpark via datagedreven coaching.” Dat is de missie van Hello Mobility, initiatief van Sparklab (behorend tot Nationale-Nederlanden). Wij hebben voor Hello Mobility de branding vernieuwd. Buiten het logo om hebben wij alle online en offline communicatiemiddelen herzien. Denk hierbij aan de website, folder, flyer en beurswand.
Aan de hand van de customer journey is de website per stap uitgewerkt. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld dat wanneer een bezoeker de website opent, al direct doorgeklikt kan worden naar de pagina dat de besparing voor de klant berekend. Of dat wanneer een website bezoeker benieuwd is naar de werkwijze voordat er een berekening wordt gemaakt, kan er ook bij het openen van de website direct doorgeklikt worden naar “Onze werkwijze”.
"Een veiliger, schoner en efficiënter wagenpark via datagedreven coaching."
Tijdens het ontwerpen van de website is er ook veel aandacht besteed aan de user experience (UX) en User interface. Zoals al eerder vermeld is er gebruik gemaakt van de customer journey, dit is een handige tool om de UX te optimaliseren. Voor de UI zijn verschillende call-to-actions (knoppen) dynamisch gemaakt.
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.