menu sluiten
pink curve top
Voogt Pijl & Partners

Voogt Pijl & Partners

De visuele identiteit van Voogt Pijl & Partners paste al lang niet meer bij dit “boutique consultancy bureau” uit Amersfoort. Gelukkig mochten wij een make-over verzorgen! We ontwierpen een huisstijl met zelfverzekerde kleuren en bouwden een moderne website met videoheader. Deze consultants zijn klaar voor de toekomst!
Het resultaat is een frisse, overzichtelijke en strakke site. Een site die laat zien wat de kernwaarden zijn van Voogt Pijl & Partners, zowel richting opdrachtgevers als richting potentiële nieuwe collega’s: lef, karakter en leiderschap.

Brasserie Waalhaven Safran group

Voogt Pijl & Partners.

De visuele identiteit van Voogt Pijl & Partners paste al lang niet meer bij dit “boutique consultancy bureau” uit Amersfoort. Gelukkig mochten wij een make-over verzorgen! We ontwierpen een huisstijl met zelfverzekerde kleuren en bouwden een moderne website met videoheader. Deze consultants zijn klaar voor de toekomst!
Het resultaat is een frisse, overzichtelijke en strakke site. Een site die laat zien wat de kernwaarden zijn van Voogt Pijl & Partners, zowel richting opdrachtgevers als richting potentiële nieuwe collega’s: lef, karakter en leiderschap.

De uitdaging.

Als boutique adviesbureau richt Voogt Pijl &amp; Partners zich specifiek op verandertrajecten en implementaties in de financi&euml;le sector.&nbsp;De samenstelling van het team is veranderd door de groei die het bureau heeft doorgemaakt. Het team is verder verjongd en daarmee is er een stevigere basis en betere balans. Aan ons de uitdaging om&nbsp;deze verjongingsslag ook door te voeren in een nieuwe website voorzien van een nieuw logo en&nbsp;een frisse en eigentijdse&nbsp;&nbsp;huisstijl.<br />

Rebranding visuele identiteit.

Voor VP&amp;P was het hoog tijd&nbsp;voor een nieuw gezicht. We&nbsp;ontwierpen een nieuw logo, een frisse huisstijl en een moderne&nbsp;website. De wens was om de visuele identiteit en het merk van het bureau te laten aansluiten bij wie zij zijn&nbsp;en waar ze&nbsp;voor staan. Ook moest het naadloos in te passen zijn in het digitale landschap van vandaag de dag. Het oude logo was bijvoorbeeld veel te lang om goed op LinkedIn te gebruiken, daarom hebben we gekozen voor een vierkant beeldmerk met een los woordmerk. Deze kunnen los van elkaar gebruikt worden zonder de herkenbaarheid te verliezen.

Online identiteit.

De nieuwe site laat ook beter zien hoe het is om te werken bij het bureau. Met impressies van de werkzaamheden, maar ook van de bedrijfsuitjes en de vrijdagmiddagborrel. &ldquo;We bieden een team van collega's die onderlinge verbinding hoog in het vaandel hebben staan en waarin we elkaar stimuleren het beste uit onszelf te halen&rdquo;, vertelt Witte. &ldquo;Als je bij ons komt werken, ga je aan de slag met vraagstukken die hoog op de agenda van de opdrachtgever staan. We innoveren organisaties en pakken wet- en regelgeving aan met de inzet van slimme technologie. Natuurlijk bieden we ook alle mogelijkheden om je professioneel te ontwikkelen of te verdiepen.&rdquo; Witte besluit: &ldquo;We hopen dat deze site mensen triggert om ons te leren kennen.&rdquo;

“The MindOffice heeft ons begeleid in dit hele traject, van concept, uitwerking en oplevering.”

Zien wat wij kunnen
betekenen
voor jouw merk?
Maak een afspraak
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.