menu sluiten
pink curve top
zel zel

ZEl.nl in de stoel.

24-11-2014 3 minuten

Marloes Botzen (28 jaar) en Debra Brouwn (48 jaar), communicatieadviseurs bij de Zorgorganisatie Eerste Lijn..

Michel van Velzen Door Michel van Velzen

Wie zijn jullie en wat doen jullie?

Marloes Botzen (28 jaar) en Debra Brouwn (48 jaar), beiden communicatieadviseur bij de Zorgorganisatie Eerste Lijn. Wij zijn samen verantwoordelijk voor de communicatie bij de ZEL. Dat betekent dat wij het communicatiebeleid bedenken en ontwikkele en hieraan uitvoering geven.

Hoe zijn jullie bij The MindOffice terecht gekomen?
Via Google! Na gesprekken met Michel van Velzen en Dimar van Overdijk en het opvragen van referenties, konden we niet anders dan voor hen kiezen.

Wat heeft The MindOffice voor jullie betekend tot nu toe?
De ZEL is begin dit jaar ontstaan uit een fusie en dit was voor ons het jaar van een nieuwe naam, nieuwe koers, nieuwe huisstijl, nieuwe website, etc. Bij The MindOffice hebben wij het traject uitgezet om een nieuwe huisstijl (incl. een nieuw logo) te ontwerpen en een nieuwe website te ontwikkelen.

Wat is de kracht van The MindOffice?
Bij The MindOffice krijg je het gevoel dat je constant ‘on top of the minds’ van de medewerkers bent. Ze denken mee, reageren snel en zijn heel flexibel. Wij hebben dat als zeer prettig ervaren.

What is on your mind?
Wij zijn nu vooral druk bezig met de nieuwe organisatie in de regio onder de aandacht te brengen en duidelijk te maken wat eerstelijns zorgverleners in de regio van ons kunnen verwachten.

De vraag van Vanessa de Baan luidt: ‘Social Media is op dit moment echt een trend binnen ondernemend Nederland en daarbuiten. Gebruik jij al Social Media en hoe zet jij dat in? Heb je daarvoor een Social Media code voor de werknemers (als je die hebt). Wat heeft het jouw onderneming gebracht?’

Wij maken op dit moment gebruik van Twitter en heel beperkt van LinkedIn. Wij denken erover na om Social Media nog meer in te gaan zetten. We hopen dat Social Media ons vooral brengt dat we in beeld zijn. We willen onze communicatie via diverse kanalen verspreiden om zo de diverse doelgroepen te bereiken, Social Media is één van de kanalen die wij hiervoor gebruiken. 


Jouw vraag voor de volgende persoon in de stoel is…
Nog één maandje en dan is het 2015. Hoe kijk jij terug op 2014? En wat zijn je wensen voor 2015?

https://www.zel.nl 

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact op en we vertellen je er graag alles over!

  • Michel van Velzen
  • 010 435 07 50
Contact opnemen
Michel van Velzen
Deze blogs
vind je misschien
ook leuk!
Beweegrapport: Vlaardingen in Beweging
Beweegrapport: Vlaardingen in Beweging (ViB)
waarom een rebranding
Waarom een rebranding? Onze aanpak.
Bagbooking-realisatie
The MindOffice creatieve partner van nieuwe merk Bagbooking
inlogscherm iris
De evolutie van het Iris-CMS
ux design
Nieuw UX design voor The Little Green bag
online marketing strategie
Maak in 6 stappen een online marketing strategie
verschillende soorten marketing
Ontdek de verschillende soorten marketing
Time to unlock your brand
Time to unlock your brand
Onduidelijkheid tussen UX en UI de wereld uit helpen
Onduidelijkheid tussen UX en UI de wereld uit helpen
Laravel
Programmeren doe je met Laravel!
Design Sprints
Waarom wordt werkmethode Design Sprints gebruikt?
Contentmarketing
Contentmarketing: pakkende content schrijven
e-mail automation
Klanten binden met e-mail automation
redesign social distancing
Merken met logo redesign om het belang van 'social distancing' te benadrukken
Jouw verhaal in beeld met infographics
SEO fundament: het belang van een solide interne linkstructuur
vlaardingen helpt
Vlaardingen & Corona: initiatieven om ons erdoorheen te helpen
infographic
Je onderneming draaiende houden in de tijden van crisis, wat kan ik doen?
Update: Maatregelen rondom het coronavirus
The MindOffice viert eerste decennium
Groepsfoto stijlmeesters en the mindoffice
Het belang van goede foto’s op jouw website (en enkele tips!)
internetbureau en reclamebureau
Samenwerken met een internet- en reclamebureau
stadsstrand
Stadsstrand op tijd voor de zomer
bedrijfssport
Cupwinner Bedrijventoernooi
customer journey
Kijk eens naar jouw klantenreis
brand
Update: Brand in ons pand, wat nu?
logo header
Waarom veranderen A-merken hun logo?
Martijn backend developer
MindOfficer uitgelicht: Martijn Weerheijm
meetbaar content
Hoe meetbaar is jouw content?
videomarketing
De kracht van videomarketing
belang huisstijl
Het belang van een consistente huisstijl
pinterest
Start nu met Pinterest voor je bedrijf!
logo's met een geheime boodschap
Logo’s met een geheime boodschap
wat is webcare
Wat is webcare? En hoe ga jij met reacties op social media om?
infographic maken
Infographics... Laten we het simpel maken!
Dierenartsenpraktijk Oude-Tonge
Een keigoede online marketingstrategie
Maak je website AVG-proof
BELANGRIJK: Maak je website AVG-proof!
Een fantastische start!
Lokaal beter gevonden worden
Lokaal beter gevonden worden in Google
vernieuw je content
Vernieuw je content regelmatig!
metaltop
Metaltop
bundelz
Nationale aandacht voor Bundelz!
de visuele identiteit
De visuele identiteit
reclamemakers
Geen praatjesmakers maar reclamemakers!
pvda
PvdA
clubvers
Club Vers: van concept naar visuele identiteit
hackathon
Dutch Open Hackathon 2015
cruyff foundation cup
Cruyff Foundation Cup
vlaardingen24
Vlaardingen24 klaar voor de toekomst
zel
ZEL en ELO
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.