menu sluiten
pink curve top
Vrijwilligerskrant

Vrijwilligerskrant

Maak blij, word blij. Het thema omtrent de Vrijwilligersmarkt georganiseerd door het Servicepunt Vrijwilligers Schiedam en KLiK Vrijwilligers Vlaardingen. The MindOffice heeft het concept en de visuele identiteit van het evenement vormgegeven en de opmaak en visuele branding van de Vrijwilligerskrant. Hier zijn er ruim 20.000 van gedrukt en verspreid door zowel Vlaardingen als Schiedam en was een van de belangrijkste middelen in de campagne. Onze bondgenoten van Stijlmeesters hebben de tekstredactie uitgevoerd.

Complexe onderwerpen helder uitgelegd Campagne Toekomstvisie

Vrijwilligerskrant.

Maak blij, word blij. Het thema omtrent de Vrijwilligersmarkt georganiseerd door het Servicepunt Vrijwilligers Schiedam en KLiK Vrijwilligers Vlaardingen. The MindOffice heeft het concept en de visuele identiteit van het evenement vormgegeven en de opmaak en visuele branding van de Vrijwilligerskrant. Hier zijn er ruim 20.000 van gedrukt en verspreid door zowel Vlaardingen als Schiedam en was een van de belangrijkste middelen in de campagne. Onze bondgenoten van Stijlmeesters hebben de tekstredactie uitgevoerd.

Vrijwilligerswerk wordt steeds belangrijker.

Met de samenwerking tussen Vlaardingen en Schiedam wordt het draagvlak omtrent vrijwilligers nog meer versterkt. Wij zijn trots om hieraan deel te nemen.

De vraag vanuit de opdrachtgever.

Servicepunt Vrijwilligers Schiedam en KLiK Vrijwilligers Vlaardingen hebben ons gevraagd om de branding te verzorgen omtrent de eerste vrijwilligersmarkt die de twee gemeentes samen hebben georganiseerd. Naar aanleiding van deze briefing hebben wij onder meer een vrijwilligerskrant, banners en posters ontworpen. De vrijwilligerskrant is tijdens vrijwilligersmarkt uitgedeeld en in beide gemeentes huis-aan-huis verspreid.

Het concept achter de campagne
Het concept achter de campagne.

Het concept achter deze campagne is gebaseerd op vrijwilligerswerk. De hartjes die terug te vinden zijn in alle uitingen van deze campagne moeten 'de vrijwilligers' voorstellen. Een vrijwlliger komt voor in elke vorm of maat, heeft interesse in verschillende vakgebieden en onderscheidt zich van een andere vrijwilliger. door zijn of haar interesses. Ondanks deze verschillen, delen vrijwilligers een erg belangrijk aspect. Ze delen namelijk het maatschappelijk betrokken zijn, een hart hebben voor de ander en de samenleving.

Een hart voor de samenleving.

Als je de vrijwilligerskrant leest, zie je al snel dat de vrijwilligers erg divers zijn. Ondanks deze verschillen delen ze een gedeeld goed, een hart voor de samenleving. In de opmaak van de vrijwilligerskrant is goed rekening gehouden met de verschillende verhalen. Ieder verhaal heeft zijn eigen stuk gekregen waar het goed tot zijn recht komt.

Een groot succes!.

Ruim 600 Vlaardingers en Schiedammers bezochten  de eerste regionale Vrijwilligersmarkt in de Margriethal in Schiedam. Maar liefst 100 organisaties waren vertegenwoordigd om bezoekers enthousiast te maken over het doen van vrijwilligerswerk. Een groot succes, wij kijken uit naar de tweede editie!

Een groot succes!
Zien wat wij kunnen
betekenen
voor jouw merk?
Maak een afspraak
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.