Niet goed leesbaar? Klik hier




Re Minder .

Creatieve update vanuit The MindOffice




 

Explosieve groei in branding trajecten .

De start van het jaar was veelbelovend en maakte al onze verwachtingen waar. Samen met het team werken we aan projecten voor uiteenlopende klanten en branches. We zien een stijgende aanvraag in branding trajecten en projecten rondom visuele identiteit. Hier kunnen we al onze expertises in kwijt. Een nieuwe toevoeging aan het team is Iris van der Weijde; afstudeerder Commerciële Economie. Zij helpt ons de komende maanden op het gebied van marketing en consultancy. In deze reMinder vertellen we je graag meer over onze projecten.



 



Bezoek The MindOffice op de Webwinkel Vakdagen!.


Op 29 & 30 juni vindt het grootste digital commerce event van de Benelux plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Je treft ons bij standnummer B27 waar je met al je vragen op het gebied van design, development en marketing terecht kunt.
We kijken ernaar uit om jullie te ontvangen bij onze stand

Boost your Business!




 
 



Perfect Day.


Perfect Day is een cyber security bedrijf waarvoor we recent een rebranding, website en vernieuwde marketingstrategie hebben gerealiseerd. In de vorige reMinder kondigden we het al aan en nu is de lancering een feit. Tevens ontwikkelden we een promotievideo voor het bedrijf. Alle uitingen hebben dezelfde herkenbare visuele identiteit gekregen en zorgen voor een eenduidig beeld. De nieuwe marketingtools creëren een draagvlak voor slimmere campagnes, zodat Perfect Day precies de juiste doelgroep aanspreekt.




 
 



Agora Network.


Agora Network is een stichting waar talenten met roots uit alle hoeken van de wereld samenkomen. In de aanvraag kwam een duidelijk vraagstuk naar boven; hoe realiseren we een inclusievere uitstraling in onze uitingen. Ons team ging aan de slag met de rebranding, de UX en UI en een nieuwe website als eerste oplevering. Momenteel werken we het concept uit en wordt de ‘voorkant’ van de website ontwikkeld door onze front-end developer Frank. Vervolgens zal ook Martijn (back-end developer) aansluiten voor een snelle en veilige dataverwerking. Medio juni staat de livegang op de planning.


 
 



Koninklijke Bibliotheek.


The MindOffice realiseerde al eerder de vernieuwde huisstijl voor de Koninklijke Bibliotheek. Deze werd geïntegreerd in het jaarverslag 2021 die recent werd opgeleverd. Eind vorig jaar zijn we gestart met het vernieuwen en versimpelen van de huisstijl. Hier hebben we regels en randvoorwaarden voor opgesteld. De oude huisstijl wordt uitgefaseerd en de nieuwe materialen krijgen de look & feel van de herziene huisstijl. Het publieke jaarverslag is een interactieve pdf die men kan inzien als download op de website van de KB.


 
 



Sint Franciscus Gasthuis.


Wederom hebben we voor het Sint Franciscus Gasthuis nieuwe materialen ontwikkeld. In de afgelopen periode zijn we aan de slag gegaan met infographics en animaties. Zo creëerden we een interactieve praatplaat over digitalisering, een poster over de kledingvoorschriften voor medewerkers, een storyboard voor de animatievideo over valpreventie en gaven we vorm en kleur aan de begroting van 2022. Dit alles op basis van de eerder ontwikkelde beeldtaal voor het Sint Franciscus Gasthuis.




 
 



Pawty.


Pawty is een webshop voor dierenbenodigdheden. Een online dierenwinkel waar The MindOffice een nieuw platform voor gaat creëren. Na de eerste gesprekken is ons design team nu aan de slag met het eerste ontwerp voor de webshop. We gaan aan de slag met een visuele identiteit die past bij de boodschap en het aanbod van Pawty. Daarbij kiezen we voor een overzichtelijk menu met duidelijke navigatie en een heldere uiteenzetting van de productcategorie. Binnenkort delen we meer over het resultaat van deze webshop.


 
 



MS Amlin.


Ons klantportfolio is uitgebreid met MS Amlin. In Nederland beschikt MS Amlin Property & Casualty over uitgebreide expertise op het gebied van verzekeringen. Zij waren op zoek naar een full service marketingbureau voor de doorontwikkeling van de huidige branding. In de eerste fase hebben we verschillende on- en offline materialen ontwikkeld, zoals infographics, factsheets en beursmaterialen. Samen met de Nederlandse tak van het bedrijf worden de vervolgstappen bepaald en kijken we uit naar een duurzame samenwerking.


 
 



KNMG.


Vanuit een gewonnen pitch hebben we een rebranding traject verzorgd voor KNMG, de Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst. We zijn gestart met de ontwikkeling van het jaarverslag in nieuwe stijl. Deze interactieve pdf heeft klikbare elementen en biedt de lezer een nieuwe leesbeleving. Op korte termijn maken we de doorvertaling naar de website, die volledig UX/UI wordt ingericht. Daarnaast zal het kwartaalmagazine vanuit KNMG voorzien worden van de nieuwe huisstijl.


 
 



MHD Descaler.


MHD Descaler is onderdeel van MHD Magnets en biedt een alternatief voor waterontharders. Deze Nederlandse innovatie is op de markt gebracht en The MindOffice mocht de branding en een geïntegreerde marketingcampagne verzorgen. In korte tijd is een logo en website ontwikkeld voor de introductie en het vermarkten van de Descaler magneetmodule van MHD. Momenteel worden aanvullende activiteiten bedacht en ontwikkeld ter ondersteuning van de huidige materialen.




 






Volg onze social media!

linkedin icon linkedin icon linkedin icon linkedin icon






Wij nemen het over.


 
  Nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Meld je af. themindoffice.nl