Brandstory
We besloten de pitch op een unieke manier aan te pakken: met een op maat gemaakte brandstory-video. Deze video diende niet alleen om onze visie te presenteren, maar legde ook de basis voor ABW's nieuwe koers en pay-off.
Ons team werkte nauw samen om ABW's waarden, marktpositie en ambities te vertalen naar een krachtig concept dat direct aansloeg. Deze visuele storytelling zorgde voor een blijvende indruk en bood een helder toekomstperspectief. Dit project benadrukt hoe belangrijk het is om niet alleen een strategie te presenteren, maar ook de emotie en visie van een merk tot leven te brengen. Dankzij de sterke merkvideo kon de verdere ontwikkeling van de huisstijl en branding naadloos op deze fundamenten worden aangesloten.
Ons team werkte nauw samen om ABW's waarden, marktpositie en ambities te vertalen naar een krachtig concept dat direct aansloeg. Deze visuele storytelling zorgde voor een blijvende indruk en bood een helder toekomstperspectief. Dit project benadrukt hoe belangrijk het is om niet alleen een strategie te presenteren, maar ook de emotie en visie van een merk tot leven te brengen. Dankzij de sterke merkvideo kon de verdere ontwikkeling van de huisstijl en branding naadloos op deze fundamenten worden aangesloten.