menu sluiten
pink curve top
bundelz bundelz

Nationale aandacht voor Bundelz!.

28-06-2017 4 minuten

Wauw, mogen we even opscheppen?! Bundelz, ons meest recente project voor Sparklab van Nationale-Nederlanden, heeft de landelijke media gehaald en daar zijn wij héél erg trots op! 

.

Michel van Velzen Door Michel van Velzen

Natuurlijk vinden wij al onze opdrachtgevers te gek, maar stiekem doet het iets met je ego als je veel vrijheid krijgt in een project voor een multinational en het gerealiseerde platform ook nog een enorm succes blijkt te zijn. Een paar maanden geleden werden wij benaderd door iemand van Sparklab, het innovatielab van Nationale-Nederlanden. Of wij een duidelijke website konden maken over cyberveiligheid? Uiteraard kunnen wij dat, en we gingen direct vol positieve energie aan de slag.

Nederlands Cyber Collectief

Het platform NederlandsCyberCollectief.nl is bedoeld om de cyber-veiligheid onder mkb’ers te verbeteren. Een hot issue, dat bij ons als reclamebureau ook erg hoog op de agenda staat. Helaas is cybercriminaliteit ruwe materie, waar weinig mensen zin in hebben en die niet voor iedereen begrijpelijk is. Daarom hebben wij besloten dit zware thema op een luchtige manier te weergeven.

Het logo en de huisstijl bevatten vrolijke kleuren, zodat de website een positieve uitstraling heeft. Die kleuren komen overal op het platform terug. Dit in combinatie met het duidelijke lettertype vergroot de kans dat bezoekers de moeite nemen om de teksten daadwerkelijk te lezen. Om de boodschap extra te benadrukken, hebben we animatievideo’s gemaakt waarin het hele verhaal binnen 40 seconden wordt uitgelegd. Tot slot heeft onze online marketeer het platform gepromoot door middel van een Adwords campagne.

Bundelz

Bij Sparklab waren ze erg blij met onze inzet, dus mochten we weer aan de slag. En nu komen we bij het project dat nationale aandacht kreeg: Bundelz!

‘Prepaid autoverzekering: je kunt nu betalen per 1.000 kilometer’, kopte AD.nl op dinsdag 27 juni, de dag dat Bundelz.nl live ging. Ook andere nieuwsmedia brachten dit nieuws, en zo kwam onze creatie nationaal in beeld. Dat was wel een vreugdesprongetje – én een blog – waard, vonden wijzelf. Als creatieve ondernemers geeft het toch een kick om ons eigen werk door het hele land te zien opduiken. Maar wat hebben wij precies voor Bundelz gedaan? 

Voor Bundelz.nl kregen onze designers carte blanche. Er waren geen eisen, alleen de wens om de boodschap efficiënt over te brengen. Zij besloten voor een simplistische website te gaan, met ‘verkeersbordblauw’ als hoofdkleur. Op de homepage treft de bezoeker direct een animatievideo waarin het concept wordt uitgelegd. Daarna wordt de belangrijkste informatie via een infographic nog eens extra duidelijk gemaakt en kan de ‘af&toe rijder’ direct uitrekenen hoeveel hij kan besparen. Op de volgende pagina zijn interaction designs verwerkt om de bezoeker naar het aanmeldformulier voor de pilot te sturen.

Dankzij ons gebruik van storytelling – zowel in design als technische realisatie – is Bundelz na een paar dagen al een succes te noemen. Het concept is nieuw en fantastisch opgepakt door de media, de reacties zijn enthousiast en de aanmeldingen lopen binnen. Bundelz.nl, gecreëerd en gerealiseerd door The MindOffice, gaat als een lopend vuurtje!

Meer weten over dit onderwerp?

Neem contact op en we vertellen je er graag alles over!

  • Michel van Velzen
  • 010 435 07 50
Contact opnemen
Michel van Velzen
Deze blogs
vind je misschien
ook leuk!
Beweegrapport: Vlaardingen in Beweging
Beweegrapport: Vlaardingen in Beweging (ViB)
waarom een rebranding
Waarom een rebranding? Onze aanpak.
Bagbooking-realisatie
The MindOffice creatieve partner van nieuwe merk Bagbooking
inlogscherm iris
De evolutie van het Iris-CMS
ux design
Nieuw UX design voor The Little Green bag
online marketing strategie
Maak in 6 stappen een online marketing strategie
verschillende soorten marketing
Ontdek de verschillende soorten marketing
Time to unlock your brand
Time to unlock your brand
Onduidelijkheid tussen UX en UI de wereld uit helpen
Onduidelijkheid tussen UX en UI de wereld uit helpen
Laravel
Programmeren doe je met Laravel!
Design Sprints
Waarom wordt werkmethode Design Sprints gebruikt?
Contentmarketing
Contentmarketing: pakkende content schrijven
e-mail automation
Klanten binden met e-mail automation
redesign social distancing
Merken met logo redesign om het belang van 'social distancing' te benadrukken
Jouw verhaal in beeld met infographics
SEO fundament: het belang van een solide interne linkstructuur
vlaardingen helpt
Vlaardingen & Corona: initiatieven om ons erdoorheen te helpen
infographic
Je onderneming draaiende houden in de tijden van crisis, wat kan ik doen?
Update: Maatregelen rondom het coronavirus
The MindOffice viert eerste decennium
Groepsfoto stijlmeesters en the mindoffice
Het belang van goede foto’s op jouw website (en enkele tips!)
internetbureau en reclamebureau
Samenwerken met een internet- en reclamebureau
stadsstrand
Stadsstrand op tijd voor de zomer
bedrijfssport
Cupwinner Bedrijventoernooi
customer journey
Kijk eens naar jouw klantenreis
brand
Update: Brand in ons pand, wat nu?
logo header
Waarom veranderen A-merken hun logo?
Martijn backend developer
MindOfficer uitgelicht: Martijn Weerheijm
meetbaar content
Hoe meetbaar is jouw content?
videomarketing
De kracht van videomarketing
belang huisstijl
Het belang van een consistente huisstijl
pinterest
Start nu met Pinterest voor je bedrijf!
logo's met een geheime boodschap
Logo’s met een geheime boodschap
wat is webcare
Wat is webcare? En hoe ga jij met reacties op social media om?
infographic maken
Infographics... Laten we het simpel maken!
Dierenartsenpraktijk Oude-Tonge
Een keigoede online marketingstrategie
Maak je website AVG-proof
BELANGRIJK: Maak je website AVG-proof!
Een fantastische start!
Lokaal beter gevonden worden
Lokaal beter gevonden worden in Google
vernieuw je content
Vernieuw je content regelmatig!
metaltop
Metaltop
de visuele identiteit
De visuele identiteit
reclamemakers
Geen praatjesmakers maar reclamemakers!
pvda
PvdA
clubvers
Club Vers: van concept naar visuele identiteit
hackathon
Dutch Open Hackathon 2015
cruyff foundation cup
Cruyff Foundation Cup
zel
ZEl.nl in de stoel
vlaardingen24
Vlaardingen24 klaar voor de toekomst
zel
ZEL en ELO
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.