Op 1 november is de Nederlandse startup Bagbooking van start gegaan met kofferloos reizen door Europa. Via een geavanceerd online platform kunnen Nederlanders aangeven dat zij hun koffers van hun voordeur thuis naar de (vakantie)bestemming willen laten bezorgen. Aan het einde van de reis wordt de bagage weer opgehaald en teruggebracht naar huis. The MindOffice ontwierp en bouwde het online platform en creëerde de visuele identiteit voor het nieuwe merk..
Het doel van Bagbooking is om het reizen binnen Europa zo soepel en ontspannen mogelijk laten verlopen. Door het gehannes met bagage uit handen te nemen van de reiziger, bieden ze de meest comfortabele start van de reis. De Bagbooking service is eenvoudig online te boeken. Via een geavanceerde website die The MindOffice ontwikkelde en realiseerde, kan elke bezoeker zelf zijn of haar bagagepakket samenstellen op basis van de grootte, het aantal koffers, de reisdata en de bestemming.
“Het was de wens van de oprichters van Bagbooking om het de reiziger zo eenvoudig mogelijk te maken. Daarom creëerden wij een user experience dat aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. De klant kan uit 3 formaat koffers kiezen; small, medium en large. Small is tot en met een gewicht van 23 kg en medium en large tot en met 30 kg. Wie het korte en heldere proces doorloopt, krijgt direct een prijsvoorstel voor het laten vervoeren van zijn of haar koffers. In vergelijking tot de prijzen die de airlines rekenen voor ruimbagage, is Bagbooking zeker concurrerend. Verstuur je meerdere koffers, dan zal de prijs per koffer dalen”, vertelt Michel van Velzen, eigenaar en art director van The MindOffice.
De koffie staat klaar!
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.