menu sluiten
pink curve top

FAQ

Je mag ons natuurlijk alles vragen, maar we maken het je graag makkelijk. Zo zijn wij!

Vaktermen, hartstikke leuk voor de mensen die er gebruik van maken, maar het wordt soms onnodig moeilijk om iets te begrijpen. Daarom hebben wij hieronder een index samengesteld om erachter te komen wat wij nou precies bedoelen als we het bijvoorbeeld hebben over een “EPS-bestand”.

Bekijk onze cases en je snapt waar onze passie vandaan komt, oog voor detail en perfectie tot op de pixel. Onze werkwijze is helder en concreet, zodat je precies weet wat je te wachten staat. Namelijk, originele designs en producties van zeldzaam hoge kwaliteit. Creativiteit staat voor ons gelijk aan vrijheid en die resulteert in een werkwijze als een 'way of life'. Vakidioten waar je leuk mee kunt samenwerken... maar dat merk je als je straks klant bent bij ons.
Omdat geen twee bedrijven hetzelfde zijn, begint elke opdracht met een uitgebreide intake. Jouw wensen en ideeën worden verrijkt met onze ervaring en expertise. Besef dat je te maken krijgt met een reclamebureau, een internetbureau en een marketingbureau in één. Wij zijn van alle markten thuis en zo verkennen we samen de mogelijkheden voor jouw doelen. Kom gerust eens met ons sparren!
Wij houden niet van ingewikkelde communicatiestromen. Daarom hebben wij geen dure projectmanagers maar schakel je direct met de persoon die de opdracht uitvoert, wel zo efficient en geen ruis op de lijn.
Creativiteit valt niet te automatiseren vinden wij. Daarom ontwerpen wij zo goed als alles op maat. Of het nu gaat om het ontwerpen van een brochure of een website, we proberen er altijd een unieke twist aan te geven. Uiteraard is de klant wel vrij om aan te geven wat hij mooi vind. In de briefingsfase tasten we dit zo goed mogelijk af en zo werken we naar een mooi resultaat toe. Op het gebied van webdevelopment geld de regel... Zoveel mogelijk web-standaarden gebruikten en maatwerk waar het nodig is. Dus zowel technisch als visueel zijn wij flexibel om mee samen te werken en is elke opdracht uniek in zijn soort en aanpak.
The MindOffice werkt met het snelstgroeiende webshopsysteem ter wereld: Shopify. Shopify wordt gebruikt door grote namen als Bose en Hallmark, maar is ook uitstekend voor de zzp'er en het mkb. Het systeem is snel, efficiënt en eenvoudig te gebruiken en uit te breiden. Zo kun je het kassasysteem eenvoudig koppelen via een iPad, zodat de voorraad altijd up to date is. Shopify kun je qua uiterlijk volledig naar jouw wensen aanpassen. Onze developers denken daar graag over mee en brengen samen met jou het doel, de toekomstplannen en de daaruit voortkomende strategie voor jouw Shopify-webshop in kaart.
Wij hebben geen eigen drukkerij maar wel een netwerk van drukkers en leveranciers om ons heen die dag en nacht voor ons klaar staan tegen scherpe tarieven. De kwaliteit staat voorop dus wij voeren de nacontrole uit en staan garant voor een optimaal eindproduct.
Wij werken voor klanten binnen het MKB tot aan grote Multinationals. Wij voelen ons niet te groot voor het 'kleinere' werk maar ook zeker niet te klein voor het 'grotere' werk.
Nog niet maar zoals je kunt zien zijn we hard op weg! ;-)
Kennisbank

Vaktermen, hartstikke leuk voor de mensen die er gebruik van maken, maar het wordt soms onnodig moeilijk om iets te begrijpen. Daarom hebben wij hieronder een index samengesteld om erachter te komen wat wij nou precies bedoelen als we het bijvoorbeeld hebben over een “EPS-bestand”.

Spring naar
Overzicht
A
A/B test
A/B test

Een A/B test is een vorm van splittesten waarin 2 varianten van bijvoorbeeld een pagina of advertentie tegen elkaar getest worden om daarmee de conversie ratio te verhogen. De twee varianten (A en B) worden afwisselend getoond aan de bezoekers. 50% van de bezoekers ziet variant A en de andere 50% ziet variant B. In beide gevallen wordt de conversie ratio gemeten en zo kunt u precies aflezen welke variant beter werkt. Een gouden regel die geldt bij deze test is dat u maximaal één verandering per test doorvoert.

Algoritme
Algoritme

Een algoritme is een reeks aan instructies op een taak op te lossen. Een perfect voorbeeld van een algoritme is Google.

Auteursrecht
Auteursrecht

Als iemand iets origineels heeft gemaakt, is het natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders daar zomaar mee aan de haal kan gaan. Daarom is het auteursrecht in het leven geroepen. Auteursrecht wordt met een Engels term ook wel 'copyright' genoemd. Het auteursrecht biedt iedereen die werken creëert auteursrechtelijke bescherming. Dit betekent dat de maker van zo'n werk, ook wel auteur genoemd, als enige mag beslissen over de exploitatie van de werken die hij heeft gecreëerd. Daarnaast worden deze werken beschermd tegen misbruik door anderen. Het auteursrecht is daardoor een constante stimulans voor mensen om creatief te blijven.  

B
B2B-marketing
B2B-marketing

B2B-marketing staat voor business-to-business marketing. Dit is dus marketing voor een onderneming waarbij de opdrachtgevers ook bedrijven zijn. Naast B2B-marketing bestaat ook B2C-marketing: business-to-consumer. Dit is de marketing van een bedrijf dat producten of diensten aan consumenten levert.

Basislijn
Basislijn

De lijnen waar je tekst op komt te staan. 

Beeldmanipulatie
Beeldmanipulatie

Een bewerkingsproces, gebruikt bij het produceren van meestal foto-materiaal's, dat de inhoud, de feitelijke informatie of de boodschap van een beeld kan veranderen. De term "Photoshoppen" als werkwoord is een iets toegankelijker uitleg, als voorbeeld van een vorm van beeldmanipulatie.

Beeldmerk
Beeldmerk

Uiting van logo of naam in de vorm van een beeld (of typerende typografie), welke een grote mate van herkenbaarheid uitstraalt. Een goed beeldmerk hoeft maar “half” gezien te worden om herkend te worden. Denk aan Coca Cola, Shell, Philips, Mars, McDonalds, Incido, etc

Belettering
Belettering

Boten, reclameborden, gevels, bewegwijzering, etalageruiten, etc. voorzien van tekst- en beeldmateriaal, zoals logo's, teksten en illustraties.

Bestandsformaat
Bestandsformaat

Het bestandsformaat (feitelijk: format) is de beschrijving van de wijze van opslaan (methodiek, indeling, ordening) van digitale informatie.

Binnenwerk
Binnenwerk

Het drukwerk dat zich, bijvoorbeeld in een brochure of boek, binnen het omslag bevindt. Meestal is het papier van het binnenwerk lichter (“dunner”) dan van het omslag. Zoniet, dan is er sprake van een “selfcovered” brochure. Bij boeken spreken we bij de zijkant van het binnenwerk over de snede.

Bitmap
Bitmap

Een bitmap (ookwel rasterafbeelding genoemd) is een afbeelding in digitalevorm die is opgebouwd uit pixels.

Bouncepercentage
Bouncepercentage

Het bouncepercentage wordt ook wel het weigeringspercentage genoemd en geeft het percentage van de bezoeken aan die niet meer dan 1 pagina van de site bekeken hebben. Het bouncepercentage is het aantal bezoekers in procenten dat je website bezoekt, maar niet verder klikt op uw website en weer terug gaat naar de vorige website bijv. Google of de website afsluit. Het bouncepercentage kunt u aflezen in Google Analytics.

Branding
Branding

Het geheel van activiteiten dat gericht is op het (op een positieve manier) beïnvloeden van de positionering van een merk. Het doel is daarbij dus het bouwen aan het merk, dat zowel van een bedrijf als van een product kan zijn. Het doel van branding is dus niet om de doelgroep direct aan te zetten tot actie.

Broodtekst
Broodtekst

De doorlopende tekst met een goed opgebouwde hiërachie. Ook wel "platte tekst" genoemd.

C
Call to action (CTA)
Call to action (CTA)

Een call to action, ook wel een CTA genoemd, is een oproep aan de bezoeker van uw website om een gewenste actie te verrichten op de desbetreffende pagina. Voorbeelden hiervan zijn offerte aanvragen, brochure aanvragen, een afspraak maken of contact opnemen. Een goede en duidelijke call to action zorgt voor een betere effectiviteit van de website.

CMS
CMS

Een CMS (content management systeem) is de software die het mogelijk maakt om websites te bouwen en beheren. Het systeem zit achter de website en zorgt ervoor dat u gemakkelijk aanpassingen op de website kunt doen. Onze website maakt bijvoorbeeld gebruik van onze eigen CMS Iris. Andere bekende CMS’en zijn Wordpress, Lightspeed en Joomla.

CMYK
CMYK

Een afkorting van de kleuren Cyaan, Magenta, Yellow, Black (Key). Dit zijn de vier basiskleuren waarmee in full colour drukwerk alle kleuren worden opgebouwd. 

Coating
Coating

Giet- of strijklaag op het basispapier of -karton. Ter verbetering van papier-eigenschappen en/ of het drukresultaat.
De coating bestaat uit een krijtlaag die in de papierfabriek in het papieroppervlak wordt "gewreven".

Conversie
Conversie

Conversie is het aantal bezoekers of klanten dat overgaat tot een bepaalde gewenste actie, zoals een aankoop of een reservering. Vaak wordt dit uitgedrukt in een percentage.

Copywriting
Copywriting

Schrijven van wervende, zakelijke of commerciële teksten.

Customer journey
Customer journey

Een customer journey, letterlijk vertaald als ‘klantreis’, is een model dat wordt gebruikt om alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant weer te geven. Bedrijven gebruiken dit om het traject te kunnen ervaren vanuit het oogpunt van de klant, en hierdoor goed te kunnen inspelen op bepaalde momenten en eventuele mankementen uit het proces te kunnen halen.

D
Domeinnaam
Domeinnaam

Een domeinnaam heeft u nodig wanneer u een eigen website wilt gaan maken of laat maken. Een domeinnaam bestaat uit een naam (meestal de bedrijfsnaam) en een extensie (bijvoorbeeld .nl).

Doorklikpercentage (CTR)
Doorklikpercentage (CTR)

Doorklikpercentage (of CTR) wordt ook wel de klikfrequentie genoemd. CTR betekent het aantal mensen dat doorklikt naar de website vanuit bijvoorbeeld een advertentie. Dit wordt uitgedrukt als een percentage. Dit geeft de verhouding weer van het aantal mensen dat uw advertentie ziet, en het aantal mensen dat daadwerkelijk doorklikt naar de website.

DPI
DPI

Het aantal beeldpunten op beeldscherm of drukwerk. Vaak weergegeven in DPI ("dots per inch", of : punten per inch).

Drukpers
Drukpers

Machine om drukwerk te produceren. 

DTP
DTP

Een DTP’er is werkzaam in de DTP oftewel desktoppublishing: het opmaken en bewerken van documenten voorafgaand aan publicatie. Denk hierbij aan de meest uiteenlopende vormen van drukwerk: flyers, folders, brochures, posters, boeken, kranten, tijdschriften, bedrijfslogo’s, etc.

E
E-mail marketing
E-mail marketing

E-mailmarketing omvat alle vormen van marketing via e-mail. De bekendste vorm van e-mailmarketing is het versturen van nieuwsbrieven. Wanneer (potentiële) klanten de mogelijkheid wordt geboden om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van relevante ontwikkelingen en aanbiedingen kan e-mailmarketing een waardevol communicatie- en promotiemiddel zijn.

EPS
EPS

EPS staat voor ‘Encapsulated PostScript’. Het is een grafisch bestand in de computer taal PostScript. Dit kan zowel 2D vector graphics, bitmap afbeeldingen en tekst bevatten. Het wordt voornamelijk gebruikt door professionals in de grafische design industrie. Een EPS is géén afbeelding, maar een document. Een EPS bestand wordt ook wel ‘vector bestand’ genoemd.

H
Hoerenjong
Hoerenjong

Eén tot enkele woorden, aan het einde van een alinea, die niet meer onderaan de tekstkolom of pagina passen en dus als eerste regel bovenaan de volgende tekstkolom of pagina geplaatst is. Een doorn in het oog van de vormgever en typografisch onwenselijk.

I
Interlinie
Interlinie

Interlinie is de ruimte tussen regels in een tekst. 

J
JPG (jpeg)
JPG (jpeg)

JPEG (Joint Photographic Experts Group) is een fotobestand compressie standaard. Het geeft een bitmap-georienteerde afbeelding. De compressie gebruikt de zwakte van het oog én het vermogen van de hersenen om ontbrekend beeld zelf in te vullen, om een afbeelding ‘lichter’ te maken (in de zin van bestandsformaatverkleining). De bestandsextensie is '.jpg'.

K
Kapitalen
Kapitalen

Grafische beschrijving van wat in de volksmond "hoofdletters" wordt genoemd. Deze benaming is ontstaan in de tijd dat loden letters werden gebruikt om teksten te zetten. De losse loden letters werden in de bovenste lade(n) of kast opgeborgen.
Uiteraard zaten de zogenaamde "kleine letters" in de onderste laden(n) of kast; dit zijn dan ook de onderkast-letters.

Katern
Katern

Een plano drukvel, met daarop meerdere pagina's, wordt na het drukken gevouwen tot een katern. Een boek of brochure kan bestaan uit meerdere katerns, die verzameld of vergaard worden en vervolgens (bijvoorbeeld met een omslag) worden samengevoegd tot een boek of brochure.

Kleinkapitaal
Kleinkapitaal

Letters met het uiterlijk van kapitalen, maar met het gewicht en de hoogte van onderkast-letters.

Kneep
Kneep

Ruimte tussen de platten en de rug van een gebonden boek. Een soort scherpe ril (scharnierfunctie) welke wordt ingebrand in het bandkarton, voordat de drukvellen worden opgeplakt (gecasheerd). Dus... tussen de rug en de platten; daar zit ‘m de kneep!

Knijp
Knijp

De ruimte aan de rand van het papier, waar de grijpers het vel vastpakken om het door de drukpers te transporteren. Deze rand is tussen de 6-12 mm breed (afhankelijk van het type drukpers) en in de regel is deze rand over de volledige lengte niet te bedrukken.

Kopwit
Kopwit

De witmarge tussen de zetspiegel en de bovenzijde van de pagina in een boek of brochure. Of: de bovenmarge.
Wordt wel gebruikt (vaak bij magazines) voor paginanummering, een kopregel of andere vaste elementen.
Zie ook: zetspiegel, zijwit, rugwit, staartwit.

L
Lamineren
Lamineren

Het aanbrengen van een dunne transparante kunststoffolie op het papier.
Het levert een duurzame bescherming tegen vuil en krassen en is afwasbaar.

M
Marge
Marge

De witruimte rondom een element in de opmaak.

Merkpositionering
Merkpositionering

Merkpositionering is het werken aan het veroveren van een plaatsje in het hoofd of zelfs het hart van uw (potentiële) klant.
Je poogt daarbij voor je merk of organisatie een unieke plek in te nemen, die zoveel mogelijk afwijkend is van de plek van je concurrenten.

O
Omslag
Omslag

Het geheel van (vaak beschermende en/of verfraaiende) pagina's dat zich om, dus aan de buitendzijde van, een boek of brochure bevindt.

Omvang
Omvang

Het aantal pagina’s of vellen van het eindproduct. Voobeelden; de omvang van een brochure kan 32 pagina's binnenwerk in 4 pagina’s omslag bedragen, de omvang van een block met doorschrijfsets kan 50 sets in 3-voud bedragen.

Onderkast
Onderkast

Grafische beschrijving van wat in de volksmond "kleine letters" wordt genoemd; de niet-hoofdletters (kapitalen).

Oplage
Oplage

Het te produceren aantal grafische eenheden.

Opmaak
Opmaak

Het samenstellen van tekst en beeld op een grafisch verantwoorde wijze. Tekstvlakken en beeldelementen worden via het beeldscherm op de juiste / gewenste stand geplaatst.

Overdruk
Overdruk

Men spreekt van overdrukken, indien beeld over ander beeld heen wordt gedrukt. Dit wordt vaak toegepast, als er sprake is van een lichte achtergrond met daarin een donker beeld (zoals bijvoorbeeld een tekst). Doordat offset-inkten transparant zijn, is het vaak geen probleem om de lichte drukkleur OVER de donkere kleur heen te drukken. Het kan ook worden toegepast, om een donkere kleur een speciale kleurzweem mee te geven: als over een zwart vlak, een rode en een blauwe balk wordt gedrukt, zal het zwarte vlak ter plaatse van die kleuren licht getint worden.

Overlap
Overlap

Om twee verschillende kleuren exact (zonder storende kieren) naast elkaar te kunnen drukken, wordt vaak het beeld iets groter gemaakt. Dit slechts tienden van millimeters. Hierdoor valt aansluitend drukbeeld eerder iets over elkaar heen dan dat ze nét niet passen (sluiten) met een kiertje tot gevolg.

P
Paperback
Paperback

Algemene verzamelnaam voor een genaaid of garenloos gebrocheerd boek met een ‘slap’ omslag.
De naam "paperback" komt uit het Engels en is ontstaan doordat dat de gelijmde boekrug in een papieren omslag is gelijmd.
In de Nederlandser taal is deze term voor het eerst in de betekenis van ‘gebrocheerd boek’ aangetroffen in 1956.

PDF
PDF

PDF is de afkorting van "Portable Document Format".
Dit is een gestandaardiseerd bestandsformaat voor universele uitwisseling van elektronische documenten en formulieren.
De standaard is door Adobe ontwikkeld en in 1993 ontstaan. Het wordt inmiddels breed toegepast, zowel voor distributie naar de consument (bijvoorbeeld boeken, magazines, handleidingen) als in kantoor-omgevingen (document-uitwisseling) als in de grafische branche. Indien op technisch correcte wijze geproduceerd is PDF hét medium om printer, digitale drukpersen, plaatbelichters etc. aan te sturen.

Pigmenten
Pigmenten

Stoffen die kleur geven aan drukinkt (en uiteraard ook aan papier, verf, kunststof, make-up, etc.).

Pixel
Pixel

Een enkel beeldpunt (in het Engels: dot) op het beeldscherm of in een digitaal beeld.
Door het achter- en onder elkaar plaatsen van een reeks (al dan niet gekleurde) pixels ontstaat een beeld.

Plano
Plano

Vlak, plat of ongevouwen. Men spreekt over plano levering, indien een gevouwen product door de producent ONgevouwen dient te worden geleverd. Bij het opgeven van drukwerkspecificaties voor bijvoorbeeld een offerte, spreekt men van het "plano formaat" om aan te geven wat van bijvoorbeeld een folder het ONgevouwen formaat is.

Platte tekst
Platte tekst

De doorlopende tekst met een goed opgebouwde hiërachie. Ook wel "broodtekst" genoemd.

PMS
PMS

Pantone Matching System. Een universeel kleuren systeem voor drukinkten, dat in de gehele Grafimedia branche wordt toegepast. Kleuren worden allen met een PMS-nummer aangeduid. Om iedereen exact dezelfde kleur te laten beoordelen, worden zogenaamde PMS-waaiers geproduceerd, waarin alle PMS-kleuren zijn afgedrukt in hun eigen waarde. Tegenhanger is bijvoorbeeld de RAL-kleur voor de verf-/ bouwindustrie.

Q
QR-code
QR-code

De QR-code die tegenwoordig veel wordt gebruikt om mensen naar een website te leiden, of contactgegevens uit te wisselen.

R
Rasterafbeelding
Rasterafbeelding

Een rasterafbeelding (ookwel bitmap genoemd) is een afbeelding in digitalevorm die is opgebouwd uit pixels.

Regelafstand
Regelafstand

Regelafstand is de afstand tussen de basislijnen van 2 regels tekst.

Resolutie
Resolutie

Het aantal beeldpunten op beeldscherm of drukwerk. Vaak weergegeven in DPI ("dots per inch", of : punten per inch).

RGB
RGB

Afkorting van Rood Groen Blauw, de drie basiskleuren van het licht (zoals op een monitor). Alle kleuren worden met deze drie basiskleuren opgebouwd.

Rillen
Rillen

Het machinaal aanbrengen van een "gecontroleerde beschadiging" in het papier, om het vouwen zonder breken van de toplaag van het papier mogelijk te maken.

Roll-Up banner
Roll-Up banner

Een Roll-Up banner is een eenvoudig systeem om een grote display met een eigen logo of ontwerp te gebruiken voor een beurs, presentatie, de inrichting van een winkelvloer of de entree van een kantoor. In feite zijn het rechtopstaande spandoeken.

Rugwit
Rugwit

De witmarge tussen de zetspiegel en de rug van een boek of brochure. Of: de marge aan de rugzijde van een pagina.

S
Schoondruk
Schoondruk

Benaming voor het drukken van de eerste zijde van een drukvel. Als nieuw papier door een drukpers wordt gevoerd, spreekt men van ‘schoondruk’. In mensentaal: de ‘voorzijde’ van het drukvel.

Schoonsnijden
Schoonsnijden

Het wegsnijden van randen papier buiten het drukbeeld.

Snijtekens
Snijtekens

Hulptekens die worden meegedrukt op het drukwerk, buiten het zichtbare beeld van het eindproduct.
Dient om aan te geven waar het bedrukte papier uiteindelijk wordt schoongesneden tot het afgewerkte formaat.

Stansen
Stansen

Met behulp van een stansmes, een van te voren bedachte vorm in één keer snijden/ uitdrukken uit papier. Een voorbeeld is een offertemap: de vorm hiervan wordt aangebracht in een stansplank met messen. Door deze plank tegen het bedrukte papier te persen, wordt in één handeling de vorm van de map uit het papier gestansd.

Steunkleur
Steunkleur

Extra PMS-kleur naast de drukkleuren zwart of full colour. Wordt vaak gebruikt als een gekozen huisstijlkleur niet mag afwijken; opgebouwd in full colour zijn veel PMS-kleuren minder krachtig, wat op deze manier kan worden ondervangen.

Stramien
Stramien

Basis-layout die toegepast is op meerdere of alle pagina's.

T
Typografie
Typografie

Vormgeving van de tekst doormiddel van een leesbare letter.

U
Uitsparen
Uitsparen

Men spreekt van uitsparen, indien beeld (zoals een lijn of tekst) in de achtergrondbedrukking wordt uitgespaard. Hierdoor zal het achtergrondbeeld niet over het uitgespaarde beeld heen gedrukt worden. Dient te worden gebruikt indien er bijvoorbeeld sprake van een zeer donkere achtergrond is, met bijvoorbeeld een koptekst in een lichte kleur. Indien de koptekst niet wordt uitgespaard in het achtergrondbeeld, zal deze lichte kleur niet zichtbaar zijn.

Uitvullen
Uitvullen

Een tekst is uitgevuld indien deze in blokvorm in kolommen wordt gezet.

UX/UI
UX/UI

Bij digitaal ontwerp verwijst gebruikersinterface (UI) naar de interactiviteit, het uiterlijk en het gevoel van een productscherm of webpagina, terwijl gebruikerservaring (UX) de algehele ervaring van een gebruiker met het product of de website omvat.

V
Vector
Vector

Een vectorafbeelding wordt beschreven door de formules van de objecten. Daardoor laten vectorafbeeldingen zich tot elk gewenst formaat vergroten zonder dat er kwaliteitsverlies optreedt, in tegenstelling tot een rasterafbeelding die is opgemaakt uit pixels.

Vormgeving
Vormgeving

Het vertalen van de wens van de klant naar een zichtbaar product.

Vrijstaand
Vrijstaand

Een afbeelding of element dat geen achtergrond bevat.

W
Weeskind
Weeskind

De eerste regel van een alinea die op de onderste regel van een gedrukte pagina of kolom tekst staat.

Z
Zetspiegel
Zetspiegel

De ruimte op een pagina, waarbinnen de tekst en eventuele afbeeldingen worden geplaatst, zonder kop- en voetteksten.

Andere vragen?

We nodigen je van harte uit in ons kantoor om daarover te sparren. Neem contact met ons op voor een afspraak!

Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.