Webcare, het reageren op klanten via de online kanalen

Hoe reageer jij op jouw klanten via de online kanalen? Webcare gaat om het reageren op jouw klanten via de online kanalen. Denk hierbij aan het reageren op vragen en reacties die bij social media posts worden geplaatst, vragen die via je een inbox binnenkomen en klanten die reageren via je chatbot op je website.

The MindOffice helpt jou met het uitdenken van de beste strategie om webcare in te zetten. Merk jij bijvoorbeeld dat het nog steeds lasitg is om op klanten te reageren? Wij denken voor jou de volgende punten uit:

  • Met welke toon reageer je via social media op de klant?
  • Wat kan wel qua emoticons en wat kan niet?
  • Hoe ga je met klachten om via social media?
  • Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw posts nog meer interactie trekken?
  • Waar kun je een chatbot voor gebruiken?

Dit zijn voorbeelden van webcare. In een vrijblijvend gesprek kunnen wij kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. 

We nodigen je van harte uit in ons kantoor om daarover te sparren. Neem contact met ons op voor een afspraak!

Kom gerust eens langs op de koffie.
The MindOffice is gevestigd aan de mooie haven van Vlaardingen. We beschikken over voldoende (gratis) parkeerplaatsen. Kom je met het openbaar vervoer? Metrostation Vlaardingen Centrum is letterlijk om de hoek en op loopafstand.

Adresgegevens

Koningin Wilhelminahaven NZ 2h
3134 KE Vlaardingen
(4de verdieping)

T +31(0)10 - 435 07 50
E info@themindoffice.nl
KvK 50842749
BTW NL12.75.34.842.B01

The MindOffice Adresgegevens
Aan al het goede komt een eind...

Menu.

Menu

Simplicity is the ultimate form of sophistication
Leonardo da Vinci
There is no substitute for hard work
Thomas A. Edison
Creativity is contagious, pass it on...
Albert Einstein
Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success.
Henry Ford
Every mind needs friendly contact with other minds
Napoleon Hill
No matter what people tell you, words and ideas can change the world.
Robin Williams