Webcare
Webcare, het reageren op klanten via de online kanalen
Hoe reageer jij op jouw klanten via de online kanalen? Webcare gaat om het reageren op jouw klanten via de online kanalen. Denk hierbij aan het reageren op vragen en reacties die bij social media posts worden geplaatst, vragen die via je een inbox binnenkomen en klanten die reageren via je chatbot op je website.
The MindOffice helpt jou met het uitdenken van de beste strategie om webcare in te zetten. Merk jij bijvoorbeeld dat het nog steeds lasitg is om op klanten te reageren? Wij denken voor jou de volgende punten uit:
- Met welke toon reageer je via social media op de klant?
- Wat kan wel qua emoticons en wat kan niet?
- Hoe ga je met klachten om via social media?
- Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw posts nog meer interactie trekken?
- Waar kun je een chatbot voor gebruiken?
Dit zijn voorbeelden van webcare. In een vrijblijvend gesprek kunnen wij kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.
We nodigen je van harte uit in ons kantoor om daarover te sparren. Neem contact met ons op voor een afspraak!
Kom gerust eens langs op de koffie.
The MindOffice is gevestigd in het Cincinnati Building tussen Vlaardingen en Schiedam. We beschikken over voldoende (gratis) parkeerplaatsen. Kom je met het openbaar vervoer? Metrostation Vijfsluizen is letterlijk op loopafstand.
Adresgegevens
The MindOffice B.V.
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
T +31(0)10 - 435 07 50
E info@themindoffice.nl
KvK 78419689
BTW NL861386541B01

Aan al het goede komt een eind...