Rebranding
Het merk en bedrijf BasiCall bestaan al jaren. En waar sommige logo’s en huisstijlen niet kapot kunnen, vragen andere om een update of verfrissing. Zo ook BasiCall. Het oude logo, een oranje telefoon met grijze ronde omkadering leek rechtstreeks uit de vorige eeuw te komen, toen mobiele telefonie net geïntroduceerd werd. Een ontzettend leuke uitdaging dus om daar een eigentijdse en tegelijk tijdloze look aan te geven.
De hoofdletters B en C in de bedrijfsnaam waren leidend in deze opdracht. Het was namelijk de uitgesproken wens van de klant om deze te behouden. Het Designteam zette haar tanden hier in vast en kwam al snel met het nieuwe logo op de proppen; een tekstballon in de vorm van de letter B met daarin de C.
De hoofdletters B en C in de bedrijfsnaam waren leidend in deze opdracht. Het was namelijk de uitgesproken wens van de klant om deze te behouden. Het Designteam zette haar tanden hier in vast en kwam al snel met het nieuwe logo op de proppen; een tekstballon in de vorm van de letter B met daarin de C.