digital mindset
De Holy Hoeve
Holy Hoeve is een bijzondere leverancier van dierlijke producten. De runderen, varkens en bokken groeien via een diervriendelijke en gezonde wijze op tot volwassen dieren. Bovendien zorgen zij dat de slacht op een zorgvuldig geselecteerde, kleinschalige slachterij plaatsvindt, waar vakmensen de dieren geduldig en met aandacht behandelen. Wij mochten met dit mooie verhaal een naam en slogan verzinnen, die zou aansluiten op de werkwijze die zij hanteren. Nadat wij dit verzonnen hadden mochten wij aan de slag gaan met de huisstijl en website. Dat leverde een mooi resultaat op, al zeggen wij het zelf!
De slogan die de lading volgens ons dekt:
“Een eerlijk verhaal.
“Een eerlijk verhaal.
Zien wat wij kunnen 
betekenen
 voor jouw merk?
We gaan graag met je in gesprek
Bekijk ook onze andere projecten!
Divers OCW 2024
Divers OCW is het netwerk binnen het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) dat zich inzet voor culturele en etnische diversiteit. Met een sterke focus op samenwerking, aandacht voor het individu en ontwikkelmogelijkheden, werken zij aan een inclusieve toekomst. Beleidsmakers doen dit niet alleen vanuit hun ivoren toren, maar in verbinding met de mensen in de samenleving. Wij mochten bijdragen aan hun missie door Divers OCW letterlijk en figuurlijk op de kaart te zetten.
Club Vers
Een nieuw bedrijf met hoge ambities: doorgroeien naar een winkelketen waarin gezond, biologisch en bovenal 'verantwoord lekker' eten centraal staat. Maar waar begin je dan? Een pakkende naam en een visuele identiteit zijn een goed starpunt en bovendien van groot belang. Met een uitstekend ondernemingsplan als leidraad hebben wij hier onze creativiteit en grafische skills op los gelaten en zo werd Club Vers geboren.