
In opdracht van MHD Magnets gingen wij op zoek naar een hedendaagse uitstraling ter vervanging van de oude uitstraling. De eerste stap hierbij was natuurlijk het logo, wat in dit geval een erg abstract verhaal betrof, een ware uitdaging! Dit was de start van nog meer mooie uitingen die wij mochten ontwerpen, waaronder stickers voor op de machines en transport, een entreebord en de website.
Het uiteindelijke logo-ontwerp is ontstaan vanuit een magnetische basis. Om de herkenbaarheid te vergroten kozen we voor een algemeen bekende vloeistof als basis voor het ontwerp, Ferrofluid. Dit is een zwarte vloeistof die reageert op magneten. Deze reactie is verwerkt in het beeldmerk en vormde de basis als een onderlegger in de rest van de huisstijl.
De oude website was nodig toe aan een update. Het doel was om er meer uit te springen ten opzichte van de concurrentie en het een meer eigentijdse look te geven. Daadwerkelijk alles is aangepakt, inclusief een handige ingebouwde portal voor klanten.
Een rijdend visitekaartje mag niet ontbreken - knallend en verfijnd. Tegenwoordig is van alles mogelijk als het gaat om het uiterlijk van voertuigen, we mochten net even wat verder kijken dan het gebruikelijke. De huisstijl is daarmee op een verfijnde wijze toegepast in het ontwerp van de bus. De oranje kleur zorgt dat het opvalt, maar de toepassing hiervan is zeker niet overheersend.
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.