In 2020 werd de waarde van online zichtbaarheid alleen maar groter. Tijdens de coronapandemie werden volledige branches zich ervan bewust wat het betekent om een goede online vertegenwoordiging van je merk te hebben. Campagnes versterken je merk, en je creëert merkvoorkeur en herkenning onder jouw doelgroep. Consistentie en continuïteit zijn hierin belangrijke thema’s, helemaal als je hoog in de zoekresultaten wilt komen. In deze blog lees je meer over een succesvolle aanpak in online branding en profilering..
“Zorg voor consistentie en herkenbaarheid in je online branding en campagnes en creëer merkvoorkeur.”Je verhoogt de aankoopintentie met slimme software, online marketing en geautomatiseerde processen. Dat klinkt misschien ingewikkeld. Maar met de technologie van nu is er veel mogelijk. Laten we starten bij het begin. Als we spreken over online kanalen, is dat naast je een website een webshop, social media kanalen, e-mail. Kanalen die de bekendheid en beleving van je merk vergroten bij de doelgroep. Consistentie in huisstijl en branding is een belangrijke pijler. Daarmee zorg je voor herkenbaarheid en uiteindelijk merkvoorkeur.
- Cheyenne Ouwersloot, Designer & UX/UI
“Word een autoriteit in je vakgebied en laat je merk opvallen door slim gebruik van online marketing.”Voor veel ondernemers is de vraag niet óf maar wanneer ze met online marketing starten om hun merk te versterken. En uiteindelijk ook blijven optimaliseren en uitbouwen om tot een krachtige online aanwezigheid te komen. Iets wat voor je werkt, met de juiste toepassingen, focus en ondersteuning.
- Michel van Velzen, Founder & Art director
Neem contact op en we vertellen je er graag alles over!
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.