reMINDer zomer editie

Bekijk de pagina

Contentmarketing: pakkende content schrijven

Iets opzoeken via zoekmachine Google is zo gedaan. Googelen is een bekende term voor als je iets wilt opzoeken via internet. Jouw online vindbaarheid reflecteert terug in je positie op Google. Goede teksten op je website omvatten veel meer dan alleen een grote hoeveelheid woorden over je product of dienst. Sterker nog, teveel tekst nodigt niet uit om verder te lezen en is een drempel om snel contact op te nemen. En dat is juist waar je de lezer op wilt sturen. Contentmarketing zorgt voor een betere structuur, maakt je tekst leesbaar en website vindbaar.

Bekijk de pagina

Klanten binden met e-mail automation

Tegenwoordig zijn er vele manieren om je klanten te bereiken. Marketing en social media kanalen worden netjes ingericht en gemonitord. E-mail is nog altijd een belangrijke conversietool die niet in het rijtje mag ontbreken.

Bekijk de pagina

Merken met logo redesign om het belang van 'social distancing' te benadrukken

Het coronavirus houdt de wereld voorlopig in haar greep. Ondanks een versoepeling van maatregelen blijft de boodschap 'vermijd onnodig contact, werk thuis en houd afstand'. Het houden van afstand, ook wel social distancing genoemd, is wereldwijd de meest gecommuniceerde boodschap.

Bekijk de pagina

Vlaardingen & Corona: initiatieven om ons erdoorheen te helpen

Vanwege het coronavirus zijn er in Vlaardingen verschillende (digitale) initiatieven ontstaan om elkaar te steunen en bemoedigen. Wij hebben er een paar op een rij gezet.

Bekijk de pagina

Je onderneming draaiende houden in de tijden van crisis, wat kan ik doen?

Wie had deze onzekere tijden zien aankomen in tijden van economische groei? Jij als ondernemer (mkb’er of zzp’er) komt plots door het coronavirus (COVID-19) voor compleet nieuwe uitdagingen te staan.

De specialisten van The MindOffice hebben een aantal handige tips voor je op een rijtje gezet om jou te laten zien dat niets doen in deze tijd geen optie is!

Bekijk de pagina

The MindOffice viert eerste decennium

10 jaar pionieren in beeld...

Nederland zit midden in een crisis als Michel van Velzen de stap maakt om te gaan freelancen. Het is 2010 en creatieve bedrijven hebben moeite om het hoofd boven water te houden. Michel: “Voormalige werkgevers en andere reclamebureaus hadden nu de mogelijkheid om mij tijdelijk in te huren voor klussen.

Bekijk de pagina

Toekomstvisie campagne

Bekijk het eindscenario in de case! 

Bekijk de pagina

Het belang van goede foto’s op jouw website (en enkele tips!)

Bekijk de pagina

Samenwerken met een full-service internet- en reclamebureau

Bekijk de pagina

reMinder Q4

Lees onze laatste nieuwsbrief terug! 

Bekijk de pagina

Zero verzekering

Voor Sparklab (onderdeel van Nationale-Nederlanden) hebben wij de branding (logo en webdesign) van Zero uitgewerkt.

Bekijk de pagina

Het Stadsstand

Lees de blog over de ontwikkeling van het creatieve proces achter het Stadsstrand.

Bekijk de pagina

Reminder

Lees hier onze nieuwsbrief terug!

Bekijk de pagina

Team

Bekijk ons volledige team!

Bekijk de pagina

Bekijk onze reviews

Een overzicht van onze reviews.

Bekijk de pagina

Stichting aanzet

Bekijk het project

Bekijk de pagina

Voogt pijl en partners

Bekijk hier de case

Bekijk de pagina