menu sluiten
pink curve top
Fluxility

Fluxility

Fluxility biedt maatwerkoplossingen op het gebied van software en websites. Ze werken binnen een vakgebied waar ook wij geen onbekende zijn. Dit is een mooi voorbeeld hoe concullega’s elkaar ondersteunen. Fluxility wilde graag een rebranding van hun eigen huisstijl. Via een klant kwamen wij in contact met elkaar. Vanuit deze samenwerking hebben wij het logo, de huisstijlmiddelen en het webdesign mogen verzorgen voor Fluxility.

HunterDouglas Gift forGood

Fluxility.

De behoefte voor een rebranding kwam voort uit een verouderde huisstijl. Deze stijl was niet meer representatief en kwam niet overeen met wat het bedrijf wilde uitstralen. We hebben vanuit de basis toegewerkt naar een nieuwe huisstijl. Dit betekende het opbouwen van een nieuwe identiteit. De wens was om een identiteit te ontwikkelen die aansluit bij het innovatieve, leuke en professionele karakter van het bedrijf.

  • Rebranding
  • Corporate Identity
  • Webdesign

Corporate Identity.

We zijn gestart met een intakegesprek als input voor een aantal concepten. Wij kregen van de klant alle vrijheid bij het maken van de voorstellen. Op basis van deze voorstellen werd duidelijk dat we het huidige kleurenpalet konden hergebruiken. Nadat het logo werd goedgekeurd, ging ons teams aan de slag met de overige huisstijlmiddelen. Het beeldmerk was het uitgangspunt voor de algehele identiteit. Zo werd het leuke karakter en de zakelijke kant samengevoegd in de nieuwe, aansprekende huisstijl.

Stylesheet samenstellen.

Naast de gehele identiteit hebben wij ook een stylesheet gemaakt voor de klant. In dit document worden de onderdelen van de huisstijl benoemd. Ter documentatie en als houvast voor de klant. Hiermee hebben ze inzicht in de gebruikte kleuren, vormen en lettertypes. Op basis van dit document kunnen ze zelf kleine huisstijluitingen samenstellen, zoals social media berichten. Zo blijven de uitingen gelijk, zonder dat er stijlbreuk ontstaat.

Webdesign.

Voor het webdesign is het belangrijk om helder te hebben wat je wilt overbrengen op de bezoeker. Maak de navigatie zo duidelijk mogelijk, met passende uitingen die aanzetten tot actie. Het doel van de nieuwe Fluxility website is om potentiële klanten en medewerkers te werven. De lay-out en inrichting wordt ontworpen aan de hand van de klantreis en hoe de bezoeker door de website beweegt. Met in ons achterhoofd het karakter van het bedrijf.

Frame monitor leeg Frame iPhone leeg
Sleep mij
Zien wat wij kunnen
betekenen
voor jouw merk?
Maak een afspraak
Contact
Contact
Neem contact op met The MindOffice

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank
The MindOffice BV
Cincinnati Building
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen
KvK

78419689

BTW

NL861386541B01

Lees je termen die je niet begrijpt?

Bekijk onze kennisbank

Kom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.