Voor verzekeraar Movir hebben we het platform Werk in Vorm gecreëerd. Hier kunnen zelfstandige professionals terecht voor specifieke dienstverlening, onderverdeeld in thema’s. Denk aan een betere nachtrust (Hallo Slaap), diensten voor de vrouwelijke zzp-er (SheCare) en een algemene check-up (Me-checkup). Voor dit project hebben we de volledige branding, de website en marketing bedacht en geïmplementeerd.
Bij het introduceren van een nieuw platform is het belangrijk om een pakkende naam te verzinnen voor het concept. De klant liet ons vrij in het bedenken van de naam en branding van het platform. Ons team heeft gekozen voor Werk in Vorm, omdat de dienstverlening gericht is op de beste versie van jezelf worden. Body & business in balans. Nadat het kleurenpalet en logo waren goedgekeurd, konden we aan de slag met de website.
De klant wilde graag een duidelijke onepager met een aantrekkelijk design. We hebben gekozen om foto’s te combineren met een unieke illustratiestijl. Dit geeft een speels effect en zorgt voor het duidelijk overnemen van de boodschap - naast het gebruik van tekst. Het doel van de website zijn aanvragen en contactmomenten met de doelgroep. De call-to-actions zijn hierop afgestemd. Op basis van de branding zijn ook andere huisstijluitingen ontworpen.
Werk in Vorm is op verschillende kanalen gepromoot. Zo ook in de vorm van een blogpost voor Gekko, een boekhoudservice voor zzp-ers. De traffic vanaf die bron kunnen we meten voor verdere marketingactiviteiten. Door het platform te pushen op meerdere kanalen, zal de naamsbekendheid groeien en aanleiding geven tot aanvragen en contactmomenten.
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.