Uitgewerkte-cases
Uitgelichte cases
Momenteel on top-of-Mind...

Uitgelichte cases

Recent succesvol opgeleverd! 
#blijeklanten
Sommige projecten verdienen extra aandacht. Wij geven ze die dan ook met alle plezier.

Intervence

Verburch Sportcentrum

In samenwerking met de businessclub "Vrienden van Verburch" en Sport Stichting Verburch zijn we aan de slag gegaan om Verburch Sportcentrum te rebranden... Doel: Gezamenlijk het sportcentrum breder onder de aandacht brengen binnen Poeldijk en omstreken. Dit allemaal in een consistente uitstraling met een nieuw logo en een nieuwe visuele identiteit, onder de pay-off "Verenigd in beweging".

Jaaroverzicht Albert Heijn

In opdracht van Albert Heijn mochten wij het jaaroverzicht van 2019 in beeld brengen doormiddel van een overzichtelijke infographic. In dit jaaroverzicht zie je o.a. dat er ruim 100 winkels zijn vernieuwd waarin lekker en gezond eten centraal staan. Er word ingezet op digitaal gemak, er kwamen er 21 winkels bij in Nederland en België, en werd er een nieuwe campagne met Ilse gelanceerd. Ook introduceerde Albert Heijn Prijsfavorieten, de goedkoopste 1.000 topproducten die te herkennen aan het blauwe duimpje. Dit allemaal samengevat in deze mooie infographic.

Brouwmaten

De Brouwmaten kwamen binnen met de vraag; Wij zijn een startend biermerk en we hebben een etiket nodig voor op onze flessen... Toen werd het even stil aan onze kant van de tafel. Want wat voor bier willen jullie in de markt zetten en onder welke naam? Is er al een logo? Dat zijn nog al essentiële onderdelen voordat je uberhaupt over een etiket gaat nadenken. Kortom, een opdracht waar wij van houden, van conceptvorming, design, tot aan het opleveren van een complete merkidentiteit en merkbeleving. In deze case zie je wat wij er van gebrouwen hebben.

Samplonius

Bij Samplonius geloven ze als drukkerij in het prikkelen van zintuigen. Om iets goed over te kunnen brengen moet je beelden kunnen voelen en verhalen kunnen zien. Het tastbaar maken van merken, dat is hun drijfveer. Dit past ook heel goed bij de filosofie van The MindOffice dus 1+1=3! Op basis van de vernieuwde stationary hebben wij een doorvertaling gemaakt naar de nieuwe look and feel van de website. Zo komen A-merken zoals McDonald’s en Coca-Cola goed tot hun recht.

Huize van Wely

Sinds 1922 - en dus al bijna 100 jaar - staat Huize van Wely voor vakmanschap en kwaliteit. Met de beste ingrediënten maken hun toppatissiers, -chocolatiers en -glaciers de meest exclusieve lekkernijen. Alle producten van Huize van Wely worden stuk voor stuk, met oog voor detail, op een ambachtelijke wijze gecreëerd in de keukens te Noordwijk aan Zee. Jarenlange expertise heeft zich vertaald in een ruim assortiment. Huize van Wely heeft vijf winkels in Nederland: Noordwijk, Heemstede, twee winkels in Amsterdam en sinds kort ook een winkel in Haarlem. Tevens zijn er twee in Jakarta, Indonesië. Doormiddel van een fijngeslepen Customer Journey en met het oog op een goed doordachte User Experience en User Interface maakte wij hun nieuwe website.

Campagne Toekomstvisie

Een thuiswedstrijd van formaat... Hoe gaat Vlaardingen zich de komende 20 jaar ontwikkelen op ruimtelijk, economisch en sociaal gebied. Om de bevolking van Vlaardingen op te roepen hier over mee te denken en praten werd The MindOffice gevraagd deel te nemen aan een pitch om deze campagne vorm te geven. Zowel op visueel als strategisch vlak werden wij uitgeroepen als winnaar. We zijn aan de slag gegaan met het uitdenken van het concept van de campagne en hebben de uitvoering tot in de puntjes mogen verzorgen. Van logo tot aan een outdoorcampagne en van online magazine tot aan animatievideos.

Vrijwilligerskrant

Maak blij, word blij. Het thema omtrent de Vrijwilligersmarkt georganiseerd door het Servicepunt Vrijwilligers Schiedam en KLiK Vrijwilligers Vlaardingen. The MindOffice heeft het concept en de visuele identiteit van het evenement vormgegeven en de opmaak en visuele branding van de Vrijwilligerskrant. Hier zijn er ruim 20.000 van gedrukt en verspreid door zowel Vlaardingen als Schiedam en was een van de belangrijkste middelen in de campagne. Onze bondgenoten van Stijlmeesters hebben de tekstredactie uitgevoerd.

Ludens Kinderopvang

Ludens is een kinderopvang gevestigd in Utrecht. Ook daar zijn wij als reclamebureau actief.
Ludens biedt kinderen een veilige, rijke, fantasie-prikkelende omgeving, waarin zij zelf, in hun eigen tempo, de wereld kunnen ontdekken. Samen met Stijlmeesters kregen wij de opdracht om hun jaarverslag te vernieuwen en te publiceren in ons interactieve publicatieplatform. Een webapplicatie die wij ontwikkeld hebben om op interactieve wijze content te publiceren. Het jaarverslag is dan bij uitstek een uiting om op deze eigentijdse manier te presenteren.

Ask Roger!

De website van Ask Roger! hebben wij vernieuwd en wat zijn we trots op het resultaat. Belangrijke elementen die terugkomen in deze nieuwe website zijn de user experience en de user interface.

Out of their Minds

We nodigen je van harte uit in ons kantoor om daarover te sparren. Neem contact met ons op voor een afspraak!

Kom gerust eens langs op de koffie.
The MindOffice is gevestigd in het Cincinnati Building tussen Vlaardingen en Schiedam. We beschikken over voldoende (gratis) parkeerplaatsen. Kom je met het openbaar vervoer? Metrostation Vijfsluizen is letterlijk op loopafstand.

Adresgegevens

The MindOffice B.V.
Schiedamsedijk 126
3134 KK Vlaardingen

T +31(0)10 - 435 07 50
E info@themindoffice.nl
KvK 78419689
BTW NL861386541B01

The MindOffice Adresgegevens
Aan al het goede komt een eind...

Menu.

Menu

Simplicity is the ultimate form of sophistication
Leonardo da Vinci
There is no substitute for hard work
Thomas A. Edison
Creativity is contagious, pass it on...
Albert Einstein
Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success.
Henry Ford
Every mind needs friendly contact with other minds
Napoleon Hill
No matter what people tell you, words and ideas can change the world.
Robin Williams