Uitgewerkte-cases
Uitgelichte cases
Momenteel on top-of-Mind...

Uitgelichte cases

Recent succesvol opgeleverd! 
#blijeklanten
Sommige projecten verdienen extra aandacht. Wij geven ze die dan ook met alle plezier.

Voogt Pijl & Partners

De visuele identiteit van Voogt Pijl en Partners paste al lang niet meer bij dit “boutique consultancy bureau” uit Amersfoort. Gelukkig mochten wij een make-over verzorgen! We ontwierpen een huisstijl met zelfverzekerde kleuren en bouwden een moderne website met videoheader. Deze consultants zijn klaar voor de toekomst!
Het resultaat is een frisse, overzichtelijke en strakke site. Een site die laat zien wat de kernwaarden zijn van Voogt Pijl & Partners, zowel richting opdrachtgevers als richting potentiële nieuwe collega’s: lef, karakter en leiderschap.

Infographic Albert Heijn

Van Albert Heijn kregen wij de opdracht om de reis van de kip en het ei te visualiseren in een speelse en informatieve infographic. Doordat Albert Heijn blockchaintechnologie gebruikt wordt alles vastgelegd en is de hele keten transparant, én hebben de eieren een houdbaarheidsdatum op het ei. Dankzij dit programma kan de boer zien wat er met zijn eieren gebeurt en kan de klant zien welke kippen de eitjes hebben gelegd en welke boer er voor de dieren heeft gezorgd.

Universiteit van Leiden

Voor de Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit Leiden hebben wij een (animatie)filmpje mogen ontwikkelen. Dit informatieve filmpje laat nieuwe eerstejaarsstudenten op een speelse manier zien wat de rol van een studentenambassadeur (assessor) precies inhoud. Het gaat in deze case om de simplificatie van een redelijk complex onderwerp en dat is doormiddel van deze animatiestijl goed gelukt!

Wervingstool

De Wervingstool helpt organisaties stap voor stap, aan de hand van vragen, een succesvolle wervingscampagne op te zetten en een aansprekende vrijwilligersvacature te schrijven. The MindOffice werd gevraagd hier een pakkend concept met een aansprekende vormgeving voor te realiseren. De wervingstool wordt door vrijwilligersorganisaties in de Waterweggemeenten Vlaardingen, Schiedam en Maassluis ingezet.

MMOX smart

MMOX Smart is de eerste alles-in-één-cyberbescherming voor ondernemers. MMOX Smart combineert slimme software met een herstelservice en verzekering. Wij hebben het logo en de branding voor dit slimme product voor onze rekening genomen en mochten ook de website bouwen. Een moderne en frisse website volledig afgestemd op de doelgroep.

De Holy Hoeve

Holy Hoeve is een bijzondere leverancier van dierlijke producten. De runderen, varkens en bokken groeien via een diervriendelijke en gezonde wijze op tot volwassen dieren. Bovendien zorgen zij dat de slacht op een zorgvuldig geselecteerde, kleinschalige slachterij plaatsvindt, waar vakmensen de dieren geduldig en met aandacht behandelen. Wij mochten met dit mooie verhaal een naam en slogan verzinnen, die zou aansluiten op de werkwijze die zij hanteren. Nadat wij dit verzonnen hadden mochten wij aan de slag gaan met de huisstijl en website. Dat leverde een mooi resultaat op, al zeggen wij het zelf!

Quality

Quality had na jaren de behoefte aan een nieuwe visuele identiteit welke beter aansloot op hun dienstverlening. Met als uitgangspunt 'Een hoogwaardige kennispartner op het gebied van Information Technology (IT) of Operations Technology (OT)', werd het tijd voor een hoogwaardige uitstraling. Wij kregen de opdracht om een identiteit vorm te geven in combinatie met een vernieuwde pay-off welke de positionering van Quality duidelijk weergeeft. Wij verzonnen de slogan 'Connecting Knowledge' en wij hebben dit als een rode draad door de huisstijl heen laten terugkomen. Zie hier het resultaat.

Platform magazine

Het Duitse bedrijf Wintershall produceert olie en gas in Europa, Noord-Afrika, Zuid-Amerika, Rusland én het Midden-Oosten. De vestiging in Nederland telt meer dan 500 werknemers, die vier keer per jaar het personeelsblad Platform ontvangen. Dat blad was toe aan vernieuwing, dus zette Wintershall een pitch uit. En als jonge enthousiaste honden doken Stijlmeesters en The MindOffice daar bovenop!

Wiskids

Voor een evenement dat in oktober 2018 begint, kun je maar beter vroeg genoeg beginnen met de voorbereiding. Voor dit nieuwe evenement moesten we alles uit de creatieve kast halen. We moeten het logo van de campagne ontwerpen, de marketingstrategie bepalen en alle communicatiemiddelen qua vorm en inhoud realiseren.

Klik Vrijwilligers Vlaardingen

Het voormalig Servicepunt Vrijwilligers Vlaardingen was toe aan een frisse wind in zowel vormgeving/uitstraling als in de communicatie. Toen de gemeente Vlaardingen hiervoor een pitch uitschreef, was dit bij uitstek een mooie thuiswedstrijd voor de Bondgenoten The MindOffice en Stijlmeesters.

Out of their Minds

We nodigen je van harte uit in ons kantoor om daarover te sparren. Neem contact met ons op voor een afspraak!

Kom gerust eens langs op de koffie.
The MindOffice is gevestigd aan de mooie haven van Vlaardingen. We beschikken over voldoende (gratis) parkeerplaatsen. Kom je met het openbaar vervoer? Metrostation Vlaardingen Centrum is letterlijk om de hoek en op loopafstand.

Adresgegevens

Koningin Wilhelminahaven NZ 2h
3134 KE Vlaardingen
(4de verdieping)

T +31(0)10 - 435 07 50
E info@themindoffice.nl
KvK 50842749
BTW NL12.75.34.842.B01

The MindOffice Adresgegevens
Aan al het goede komt een eind...

Menu.

Menu

Simplicity is the ultimate form of sophistication
Leonardo da Vinci
There is no substitute for hard work
Thomas A. Edison
Creativity is contagious, pass it on...
Albert Einstein
Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success.
Henry Ford
Every mind needs friendly contact with other minds
Napoleon Hill
No matter what people tell you, words and ideas can change the world.
Robin Williams