Brouwmaten
Wil jij met behulp van The MindOffice ook jouw bedrijf op de kaart zetten?
Keith Meijer helpt je graag verder!
Keith Meijer
010 435 07 50
keith@themindoffice.nl
De Brouwmaten (vader en zoon) hadden al een mooie merknaam als afzender van een heerlijk biertje maar nog geen naam om de Tripel in de markt te zetten. We hebben letterlijk zelf aan de bar gehangen om een passende naam te verzinnen die lekker bekt tijdens het bestellen... Het Vlaardingse 'Vaatje' was gebrouwen.
Het logo van de Brouwmaten spreekt voor zich, stoer en daadkrachting. Kernwaarden die terug te vinden zijn bij de brouwers maar ook bij de doelgroep. Om de Vlaardingse roots van het merk te benadrukken laten we nadrukkelijk de haringvissers zien en stamt de naam 'Vaatje' ook af van de haringvaten uit de visserij.
Keith Meijer helpt je graag verder!
Keith Meijer
010 435 07 50
keith@themindoffice.nl
Menu.