Op basis van de vernieuwde stationary hebben wij een doorvertaling gemaakt naar de nieuwe look and feel van de website. Zo komen A-merken zoals McDonald’s en Coca-Cola goed tot hun recht. Uiteindelijk hebben we de website voorzien van ons gebruiksvriendelijke CMS-systeem Iris. Zo shined de website zowel aan de Front-end als aan de Back-end kant. Aan de slag mogen gaan voor een ander creatief bedrijf is een mooi compliment en we zijn blij met het eindresultaat… Een prikkelende website!
Uitgaande van de pay-off 'Wij maken merken tastbaar' was het hoofdmenu van de website bepaald. Een originele manier om de pay-off/slogan in te zetten. In het ontwerpproces hebben we rekening gehouden met een optimale User-experience en een gelikte User-interface. Na veel sparren met Samplonius slepen we de website fijn tot op pixel niveau.
Als je voor A-merken zoals o.a. McDonald's, Coca-Cola en Chiquita werkt dan is het van belang dat je mooie cases kunt presenteren. Via het gemakkelijke CMS kunnen de webredacteuren van Samplonius hele mooie cases samenstellen van succesvolle projecten... Digitaal gemak dient de mens!
Dat je website ‘past’ op een smartphone en ‘redelijk goed’ toont, wil nog niet zeggen dat je mobile-first of mobile-only bent. De website van Samplonius manifesteert zich goed op mobiele toestellen en dat hebben de developers van The MindOffice doorgestest op verschillende devices.
Lees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankLees je termen die je niet begrijpt?
Bekijk onze kennisbankKom langs bij ons kantoor in Vlaardingen en ontdek de mogelijkheden waarmee je jouw merk op de kaart zet. Neem contact op en plan direct een afspraak.