Wil jij met behulp van The MindOffice ook jouw bedrijf op de kaart zetten?
Keith Meijer helpt je graag verder!
Keith Meijer
010 435 07 50
keith@themindoffice.nl
Uitgaande van de pay-off 'Wij maken merken tastbaar' was het hoofdmenu van de website bepaald. Een originele manier om de pay-off/slogan in te zetten. In het ontwerpproces hebben we rekening gehouden met een optimale User-experience en een gelikte User-interface. Na veel sparren met Samplonius slepen we de website fijn tot op pixel niveau.
Als je voor A-merken zoals o.a. McDonald's, Coca-Cola en Chiquita werkt dan is het van belang dat je mooie cases kunt presenteren. Via het gemakkelijke CMS kunnen de webredacteuren van Samplonius hele mooie cases samenstellen van succesvolle projecten... Digitaal gemak dient de mens!
Dat je website ‘past’ op een smartphone en ‘redelijk goed’ toont, wil nog niet zeggen dat je mobile-first of mobile-only bent. De website van Samplonius manifesteert zich goed op mobiele toestellen en dat hebben de developers van The MindOffice doorgestest op verschillende devices.
Keith Meijer helpt je graag verder!
Keith Meijer
010 435 07 50
keith@themindoffice.nl
Menu.