Wil jij met behulp van The MindOffice ook jouw bedrijf op de kaart zetten?
Michel van Velzen helpt je graag verder!
Michel van Velzen
010 435 07 50
mvanvelzen@themindoffice.nl
Voor het product 'Zero' ontwierpen wij een duidelijk en simplistisch logo met een knipoog naar het 0-teken.
In de typografie maken we gebruiken van overlappende vlakken welke als een 'algoritme' aan elkaar zijn gekoppeld.
Voor het kleurgebruik hebben we onderzoek gedaan binnen de markt en kwamen uit op een modern kleurenpalet met een vertrouwd karakter.
Het doel voor het webdesign van Zero is om de vrij complexe manier van het berekenen van een premie op een gemakkelijk te volgen manier uit te leggen. Alle kleuren, knoppen en communicatie-uitingen worden goed uitgebeeld. Dit geeft de websitebezoeker een sturend middel om goed te begrijpen waar de website over gaat. Een complexe manier van het berekenen van een premie wordt zo op een vrij luchtige manier uitgelegd.
Autoverzekeringen worden aan de hand van een paar variabelen berekend. Sparklab, onderdeel van Nationale-Nederlander, wil met Zero nog meer variabelen (data) meten dan dat er nu wordt gedaan, om een nog meer gepersonaliseerde autoverzekering aan te bieden.
Het berkenen van de prijs van de autoverzekering door Zero wordt gedaan aan de hand van machine learning. Klantgegevens worden vergeleken in een complex algoritme om tot een persoonlijke premie te komen. Zo wordt per persoon het schaderisico berekend aan de hand van dit algoritme.
Michel van Velzen helpt je graag verder!
Michel van Velzen
010 435 07 50
mvanvelzen@themindoffice.nl
Menu.